Kompliment

Pivi

Elsker forumet
Fikk verdens beste kompliment i mårres... Mannen min lå og holdt rundt meg og sa hvor utrolig godt det er å komme hjem til et så trygt og godt hjem!!

For en fantastisk ting å høre!!!

Ja han kunne ikke sagt det bedre!![:)] Lever lenge på den!

ORIGINAL: Pivi

Ja han kunne ikke sagt det bedre!![:)] Lever lenge på den!

Det skjønner jeg godt at du gjør!!
Er oftes de små hverdagslige tingene som betyr mest!!! Dt de sier uten å "tenke seg om" på en måte[:)] det kommer rett fra hjertet

ORIGINAL: tinejento

Det skjønner jeg godt at du gjør!!
Er oftes de små hverdagslige tingene som betyr mest!!! Dt de sier uten å "tenke seg om" på en måte[:)] det kommer rett fra hjertet

Signerer den[:D]

Åh, så koselig[;)]Man trenger virkelig å høre positive ting om dagen[:)]

*missunne dæ* [&o] får sjelden komplimenter æ..

Det er de små tingene som teller

Å helledussen så romantistiske han e

Å det var fint sagt av han
Det er så godt å få høre sånne ting en gang iblant.

her en dag så smelta gullet mitt hjerte mitt helt.. han bare: maja, du er drivkraften i livet mitt
kjente jeg ble helt våt inne på øyne for da vet jeg at han har det veldig tungt nå når han jobber ute på sjøen for han har så store smerter i albuer og rygg.. og jeg er visst den som holder han oppe..sukk verdens nydeligste kjæreste altså[:)]

Så herlig! Sånne ting betyr mer enn noe annet[;)]

ORIGINAL: majasj86

her en dag så smelta gullet mitt hjerte mitt helt.. han bare: maja, du er drivkraften i livet mitt
kjente jeg ble helt våt inne på øyne for da vet jeg at han har det veldig tungt nå når han jobber ute på sjøen for han har så store smerter i albuer og rygg.. og jeg er visst den som holder han oppe..sukk verdens nydeligste kjæreste altså[:)]

åhhh..-fikk frysninger når jeg leste dette.. så god mann du har funnet deg!!

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: majasj86

åhhh..-fikk frysninger når jeg leste dette.. så god mann du har funnet deg!!

åhh...jeg vet...live er så herli[:)]

Back
Topp