Kompliment 2

Pivi

Elsker forumet
Må også si at livet som gravid er såååå mye lettere med alle dere her!! Vi er opptatt av de samme tingene, og vi slipper å "slite" ut de rundt oss! Tusen takk alle sammen!![;)][;)]

hehehe!!! Heeeelt enig med deg Pivi, du får sagt det du!!![:D]
Tror jm, venner og familie hadde gått fort lei ja, viss jeg ikke kunne spørt alle dere om det jeg tenker og lurer på!![:)]
Dere er fantastiske alle sammen!!!

ORIGINAL: MsMarte

DITTO[:D]

Helt enig!! Er den eneste (og den første) i vennegjengen som er gravid, så det er liksom ikke så mye hjelp å få fra de dersom det er noe jeg lurer på!! Dessuten er det kjedelig å prate hål i huet på venner og familie!! [8D][:)] Takk for at dere er dere!!

Signerer alle! Det er godt å kunne spørre om alt til den minste detalj, og bli minnet på saker som eg ikkje har tenkt på engang [:)] Setter utrolig stor pris på dere alle!

Takk det samme. Er godt å ha dere her alle sammen [:D][:D]

Helt enig, merker at spesielt samboer begynner å bli litt lei babysnakk og graviditet hele tiden...[:D]

Jeg er så takknemlig for dere som er her, for dere er her i tykt og tynt! Dersom jeg skulle bare snakket om baby hele tiden til venner og familie, ville de straks hivd meg på hue ut!! Godt å ha dere!!

Takk det samme Pivi [:D]

helt enig[;)][;)]
godt å ha noen her som tåler alle spørsmålene og bekymringene som har vært og som kommer[:D]
tusen takk alle sammen[:)]

Kunne ikke vært mer enig [:D]

Og ikke for å snakke om en fantastisk gjeng mai-forumet er [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Kanarijenta

Kunne ikke vært mer enig [:D]

Og ikke for å snakke om en fantastisk gjeng mai-forumet er [:D][:D][:D]

!!!!
Herlig!! Fortsatt god helg alle sammen![:)]

ORIGINAL: maiblomst

Signerer alle! Det er godt å kunne spørre om alt til den minste detalj, og bli minnet på saker som eg ikkje har tenkt på engang [:)] Setter utrolig stor pris på dere alle!

signerer[:D]

Helt enig.. kommer inn her jeg når sambo holder seg for øra.. [:D]

ORIGINAL: Bennie

Helt enig!! Er den eneste (og den første) i vennegjengen som er gravid, så det er liksom ikke så mye hjelp å få fra de dersom det er noe jeg lurer på!! Dessuten er det kjedelig å prate hål i huet på venner og familie!! [8D][:)] Takk for at dere er dere!!

signerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takk i ligemåde !

Back
Topp