komplikasjoner

anette torunn

Glad i forumet
noen som har hat komplikasjoner i svangerskapet her?

Nei ikke akkurat noen komlikasjoner, men spyde min del får å si d sånn...[:-] men er verdt d da[:D][8D]

Hehe...hadde nok ingenting annet enn 6,5 mnd med oppkast og kvalme...men detvar FULLSTENDIG verdt det[:D]

når eg gikk gravid me angelica. sluttet hun plutselig å vokse nor eg va nesten 7 månder på vei. eg ble sendt oppp på haukeland på ultrlyd så noen eksperter så på hun. da fikk eg vite at morkaken var dårlig og at det var dårlig blodgjennomstrømning i navlestrengen. hun var aktiv, kjente mye liv så det var ikke noe fare der å da. når april kom så begynte ting å forverre seg. eg fikk ks time 12 april. de trodde ikke hun tålte en fødsel å det var fare for hun kunne dø under fødselen. den 7 april kl 6 om morgen gikk foster vannet av seg selv. ringte sykehuset. oh måtte komme med en gang de tok ult men alt så helt fint ut no. så di håpte på eg kunne føde normalt, de festet en elektrode på fosterets hode å følgte me hun hele tiden.. alt gikk bra til slutt etter mye styr å bekymringer. fødselen tok 9 timer[;)] me to pyntesting ska eg ikke klage.. hun va litt preget av forlite næring npr hun ble født men det har hun fort spist i fra seg[:D][:D][:D]

Så flott du fikk en vanlig fødsel og at alt gikk fint med lille Angelica. Er glad jeg slapp noe sånt. Kan tenke meg det var litt ekkelt

Back
Topp