Komplett liste til vårbaby

MammaMai2017

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Kommer en gutt i mai og lurer på om noen vil gi meg en komplett liste fra str 50-68. Termin 15.mai. Str 68 vil vel tilsvare ca 4-5 måneder? Da vil vi jo være Good to go fram til oktober ca.
Så- er det noen som har en slik klesliste med hvor mye jeg trenger av hver størrelse?
Hilsen førstegangs :-)

Kommer en gutt i mai og lurer på om noen vil gi meg en komplett liste fra str 50-68. Termin 15.mai. Str 68 vil vel tilsvare ca 4-5 måneder? Da vil vi jo være Good to go fram til oktober ca.
Så- er det noen som har en slik klesliste med hvor mye jeg trenger av hver størrelse?
Hilsen førstegangs :-)
Hei! Gratulerer så mye! Det er litt vanskelig å gi en komplett liste på klesstørrelser. Alle barn er forskjellige. Vår var ganske tynn og liten og brukte 50 i et par måneder. Begynte ikke på 68 før en god stund etter "alderen". Noen barn kan veie 4-5 kg når se blir født og bruker så vidt 56 før de trenger 62. Jeg ville nok heller handlet litt etter behov. Begynt med et par av 56 og ikke tatt av lappene på alt før ungen var født:)

OK. Takker så mye for tips :-) vi har kjøpt en del i 50 og 56, så tror vi er benkers der om han trenger den str. Av familie ønsker vi oss str 62-68 :-)

Jenta vår var vokste veldig raskt og var str 68 ved 3 mnd.
Jeg hadde kjøpt 5 bomullomslagsbodyer og 5 bomullsstrømpebukser i hver str, og 2 bomullsluer i hver str. Og hatt en ulldress i str 56 fra Lille Lam i tilfelle det blir kjølig, den passer fint til barn i str 50-62 ved å brette armer og ben og den strekker seg godt :) Nedi en vogn med teppe eller dyne trenger man ikke mer i mai. Men noen ekstra plagg ved siden til pynt osv blir det vel :P

Men dropp alt med hette, og bukser den første tiden.

OK. Takker så mye for tips :-) vi har kjøpt en del i 50 og 56, så tror vi er benkers der om han trenger den str. Av familie ønsker vi oss str 62-68 :-)
Vi fikk veldig mye i 62 og 68:) det eneste jeg angrer på er at jeg tok av lappene og vasket det meste. Vi fikk ikke brukt alt og hadde lappene vært på kunne man gitt det videre i gave eller bytte det til noe annet vi trengte:)

Back
Topp