Kommoder

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Trenger hjelp! Må av og kjøpe kommode til lillegutt, men veit ikkje kva type eg skal velge! Er utruleg glad i Hemnes kommoden, men den er for høg til vindauget. Så da tenker eg malm kommode som går akkurat. Problemet er at eg et VELDIG glad i Hemnes fordi den er stor, mykje plass osv.
Spørsmålet lyder som følgande: Ser det dumt ut med kommode framfor eit vindauge som er høgare enn karmen?
Bør eg velga kommoden som passar akkurat til karmen?

Har ikkje fått målt nøyaktig, men rundt 20cm

Hadde også gått for noe som går under vinduet. :-) finnes sikkert noen andre en Hemnes som du er romslige:)

20 cm er nok for mye, tror du kommer til å erge deg over det :) spesielt også hvis det er et rom som synes veldig godt fra utsiden :) blir ikke pent :(

Er i andre etg og ikkje synleg frå ute. Men er redd det blir for høgt. Skal be gubben sjå om han kan fikse litt (skjer av beina på kommoden) om det går da...

Det viktigste er vel plass til klærne, og man kan gjøre det fint inne på ro met selv om koden er en smule for høy:-)

Ja, får utruleg mykje ned i ein Hemnes kommode. Men skal sjå meir på rommet om det kanskje går an og fikse litt slik at kommoden står ved ein vegg istede.

Da har du kanskje flere muligheter da:-) men jeg tenker at det ikke er noe krise om den står med vinduet. Men smak og behag;-)

Synes det er god plass i malm kommoden også jeg da. Føler at skuffer fort kan bli rotete og vanskelige å finne frem i om de er for store også ;-)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Veit, men likar ikkje utsjånaden :P

Back
Topp