Kommoder

Skal jaggu dra å se på den.
Vi har den i den store utgaven nemlig,så om de hadde den i andre farger en hvit også,så er det jaggu ikke umulig vi kjøpern,takk for billig tipset [:D]

ORIGINAL: Lille Mollå

LilleKnott: Den var fin! Så lurt å gjør det slik![:)]

TIL DERE ANDRE:
I dag var jeg på Skeidar, og der hadde det denne til 695 kr. Den har perfekt hofte høyde, dybde og bredde iforhold til den lengste stellematten fra Barnas Hus:

Puls kommode 3+2 skuffer
i hvit glans

B:75cm  D:50cm  H:87cm

mulig flere må av å se på denne [:D] vurderer sterkt kommode isteden for stellekommode med inkludert badekar...

vi har stellekommode der vi tar av kanten når det ikke er behov for stellematten mer... da der den som en vanlig kommode[;)]

TIL DERE ANDRE:
I dag var jeg på Skeidar, og der hadde det denne til 695 kr. Den har perfekt hofte høyde, dybde og bredde iforhold til den lengste stellematten fra Barnas Hus:

Puls kommode 3+2 skuffer
i hvit glans

Denne har vi. Flott høyde til stelling. Stellematta passer greit opppå.
Eneste minuset er at man får det man betaler for og nå etter tre år så har den jammen meg begynt å gå litt opp i limingen.. Mannen må stadig putte bunnen i skuffene tilbake på plass [;)]
MEN gud hjelpe, den er helt ideel som stellekomode, og man får mye for pengene. Selv om den skranter etter 3år [;)]

Blir nok til at vi putter litt lim i alle skjøtene og vips er den klar til baby nr 2 [:D]

Selve komoden er topp altså, bare litt svake bunner i skuffene [:)]

ORIGINAL: Påatt

TIL DERE ANDRE:

Puls kommode 3+2 skuffer
i hvit glans

Eneste minuset er at man får det man betaler for og nå etter tre år så har den jammen meg begynt å gå litt opp i limingen.. Mannen må stadig putte bunnen i skuffene tilbake på plass
MEN gud hjelpe, den er helt ideel som stellekomode, og man får mye for pengene. Selv om den skranter etter 3år [;)]

Blir nok til at vi putter litt lim i alle skjøtene og vips er den klar til baby nr 2 [:D]

Samme som med den store våres,og den er 4år hehe[:-][8D]

ORIGINAL: Påatt

TIL DERE ANDRE:

Puls kommode 3+2 skuffer
i hvit glans

Eneste minuset er at man får det man betaler for og nå etter tre år så har den jammen meg begynt å gå litt opp i limingen.. Mannen må stadig putte bunnen i skuffene tilbake på plass [;)]

Vi har samme kommode, og samme problem med skuffene [8D]
Men jeg tror det blir til at vi bruker den som stellekommode inne på rommet til mini, for vi har ikke plass på badet, og ikke plass til både denne OG stellekommode ved siden av på rommet [:)]

fant nettopp denne på www.ikea.no
Birkeland

H: 91cm
B: 109cm
D: 52 cm

Prisen er 1595,-

ORIGINAL: Frk. Careface

ikke?vi tenkte nemlig malm kommode fra Ikea..søskenbarnet mitt brukte den:)

Denne hadde vi stist, bare en høyere verson.
Står på rommet til snuppa nå. Vurderer å gjøre det samme denne gangen!
Genialt med så mange skuffer under da! Og så kan en bruke den senere ;)

denne malm, er ikke den enten litt høg eller litt lav? jeg lurte på om ca 90 cm var best arb.høgde? Siden det er det som er på kjøkkenbenker osv osv.

Aner ikke,vi har falt på en besluttning her hjemme,at vi kjøper skikkelig stellematte,også bruker vi frysern våres,hehe.
Så greit [8D]

lurt nøtteknekkeren [;)] Vi har så god plass på badet, at vi kunne hatt stellekommode om det var så, men har hørt så mange som anbefaler vanlig badebalje og kommode istedenfor, billigere og bedre sier de... Ikke vet jeg, førstegangs, så ingen andre erfaringer enn fra jobb (barnehage) og venner/familie. Gleeeeeeeder meg såååååå til vi skal kjøpe inn slikt utstyr!!

Ja,stellebord UTEN balje er best,faktisk.
Det er mere praktisk,hehe rett å slett.

Vi syns det var myyyye kosligere ås itte på gulvet vedsiden av balja,med lillenurket duppende på armen,enne å stå så man ikek får holdt ungen skikkelig.

Ja,vi har så dumme løsninger i huset her,badet er ALTFOR lite,så da blir det frysern på kjøkkenet istede,hehe.

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Syns jeg har hørt rykter om at det blir slitsomt høyde i forhold til stell jeg altså [8|]

Nei,får nesten bare dra å sjekke det ut selv altså.
Jeg er typ 164,så 100 i høyde er jo ikke s ille i forhold eller.
Heeeeem,takk for tips iallefall [:D]

Jeg er 166 cm og jeg har kjøpt stellebordet/skapet på Ikea, Hensvik serien og jeg synes den passer perfekt[:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp