Kommoder

LilleOoops

Forumet er livet
Noen som vet av kommoder,som det er god bredde på,og en såpass grei høyde på at det kan brukes som stellebord?

Vet det finnes stellekommoder,men vil igrunn ikke ha det se,hehe.[8D]
De som selges på ikea,kommoder altså er ikke rett høye/bredde på[:D]

Jysk, Living .. Alle butikknavn forsvant ut av hukommelsen min nå da. [8|] *1.pris for verdens verste hukommelse er meg*

Ville trodd Ikea hadde noe, men de var ikke rett høyde for deg så [;)] 

Syns jeg har hørt rykter om at det blir slitsomt høyde i forhold til stell jeg altså [8|]

Nei,får nesten bare dra å sjekke det ut selv altså.
Jeg er typ 164,så 100 i høyde er jo ikke s ille i forhold eller.
Heeeeem,takk for tips iallefall [:D]

ORIGINAL: Sanka

Jysk, Living .. Alle butikknavn forsvant ut av hukommelsen min nå da. [8|] *1.pris for verdens verste hukommelse er meg*

Ville trodd Ikea hadde noe, men de var ikke rett høyde for deg så [;)] 
Hehe,nei det er bare det jeg har hørt far andres erfaring,hehe.
Men,det er kanskje greit å sjekke det ut selv igrunn [8D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Syns jeg har hørt rykter om at det blir slitsomt høyde i forhold til stell jeg altså [8|]

Nei,får nesten bare dra å sjekke det ut selv altså.
Jeg er typ 164,så 100 i høyde er jo ikke s ille i forhold eller.
Heeeeem,takk for tips iallefall [:D]
Tror det hadde gått fint jeg. Har Malm selv på soverommet med 4 skuffer. Passer fint i min høyde. Jeg er 165 [8D]

Brodern og madammen kjøpte en lang, fin kommode på Skeidar som i tillegg er et superfint møbel til badet. Det var perfekt høyde for de, men de er ganske høye begge to. (hadde blitt for høyt for meg). Anbefaler deg å titte litt rundt, for det er jo hauger av fine kommoder rundt omkring.

ORIGINAL: Frk. Careface

ikke?vi tenkte nemlig malm kommode fra Ikea..søstra mi brukte den:)

vi har svart på badet fra før av,så vi skal ta denne vi... :)) kjøpe stellematte bare...

Noen som vet av kommoder,som det er god bredde på,og en såpass grei høyde på at det kan brukes som stellebord?

ÅÅÅ akkurat dette har vi også tenkt på! Hvit kommode med skuffer. De på Ikea har ikke rett høyde, så vi får bare fortsette å leite! Jeg er ikke interessert i stellekommode til 2000-3000 kr, og badekaret oppi kan bare brukes en kort periode allikevel.

Gi meg beskjed hvis du finner noe, så skal jeg gjøre det samme! [:)]

ORIGINAL: Frk. Careface

tror den malm kommoden med 4 skuffer blir for høy..for at arbeidsstillingen skal bli best mulig bør kommoden rekke deg til hoftekanten..den med 4 skuffer rekker meg til magen og jeg er 167[:)]

det beste er vell å ta en tur på ikea og se på dem live[:D]
Var det jeg mente jeg har hørt å se,derfor jeg ble litt usikker.
Så,da er det bare å komme seg ut i butikken å titte da,hehe.

ORIGINAL: *dreamer*

Vi har også tenkt på malm, men denne var også litt fin synes jeg:

Hemnes fra ikea, 97cm[;)] Skal ta meg en tur på ikea en dag[:D]

Vi har også tenkt på den, men jeg lurer på om den ikke vil bli for smal. Hva tror du?

ORIGINAL: Lille Mollå

ÅÅÅ akkurat dette har vi også tenkt på! Hvit kommode med skuffer. De på Ikea har ikke rett høyde, så vi får bare fortsette å leite! Jeg er ikke interessert i stellekommode til 2000-3000 kr, og badekaret oppi kan bare brukes en kort periode allikevel.

Gi meg beskjed hvis du finner noe, så skal jeg gjøre det samme! [:)]
Hehe,skal gi beskjed.
MEN,det kan hende du må vente en stund altså,kommer antageligvis ikke til å gå til innkjøp av noe som helst før jeg har passert 30 uker,ihvertfall [8D]

De vanlige stellekommodene rekker til hoftene, rundt 80-90 cm.

Vi vurderte Malm kommoden fra Ikea (100cm), men den tror jeg blir for høy, spesielt når du har stellematte itillegg. Selv er jeg 170 høy, men føler den blir litt for høy altså. Kan jo bruke den i verste fall da![:D]

Malm med 3 skuffer er jo 78 cm da. Gjerne bedre høyde det [:D]

ORIGINAL: Sanka

Malm med 3 skuffer er jo 78 cm da. Gjerne bedre høyde det [:D]

Ja, det er nok bedre! Takk for tips![:D]

ORIGINAL: Lille Mollå

ORIGINAL: *dreamer*

Vi har også tenkt på malm, men denne var også litt fin synes jeg:

Hemnes fra ikea, 97cm[;)] Skal ta meg en tur på ikea en dag[:D]

Vi har også tenkt på den, men jeg lurer på om den ikke vil bli for smal. Hva tror du?

Størrelsen på malm med 4 skuffer er:

Bredde: 80 cm
Dybde: 48 cm
Høyde: 100 cm

Og størrelsen på hemnes er:

Bredde: 110 cm
Dybde: 51 cm
Høyde: 97 cm

Så hvis malm er bred nok, så bør jo ihvertfall hemnes være stor nok[:D][:D] Men jeg har ikke sett på dem, så jeg skal ikke si noe sikkert[;)]

Tror vanlig høyde på stellekommoder er rundt 97-100 [:)]

Vi har spesialbestilt stellekommode hos en lokal snekker vi [:D]
http://www.babysam.dk/esther-puslekommode.aspx - denne i hvit og med hjul på. Har hatt lyst på stellekommode der man steller denne veien så det blir kjekt, og den ble faktisk billigere enn i en butikk! Og i tillegg lager han den så jeg kan ta av hjulene og toppplaten og bare bruke den som kommode senere [:D]

LilleKnott: Den var fin! Så lurt å gjør det slik![:)]

TIL DERE ANDRE:
I dag var jeg på Skeidar, og der hadde det denne til 695 kr. Den har perfekt hofte høyde, dybde og bredde iforhold til den lengste stellematten fra Barnas Hus:

Puls kommode 3+2 skuffer
i hvit glans

B:75cm  D:50cm  H:87cm

You must log in or register to reply here.
Back
Topp