Kommode på barnerom

alvhilde

Blir kjent med forumet
Har en gammel kommode i trehvitt som jeg skal male og bytte knotter på slik at lillemann kan få den på rommet sitt.
Men noen som har noen gode ideèr til hvordan male den? Tenker blå eller hvit eller en kombinasjon? Og så skulle jeg gjerne hatt noen søte knotter(er ikke i nærheten av ikea). Noen som har prøvd brukt duplo eller andre leker til knotter? Eller vet noen fine en kan bestille på nett?
Takknemlig for alle tips:=)

ville holdt meg til ensfarget...kan jo kjøpe tre knotter som du maler lyseblå.........

Synes det hørtes kjempemorsomt ut med leker som knotter!! Men helst ensfarget kommode da.. Høres faktisk kjempetøft ut!

høres ut som en veldig fin ide[:)] har du hvitt rom kan du ha blå kommode eller blått rom og hvit kommode.
selv skal jeg kjøpe små ole brumm figurer og ha som knotter på skapet til lillemann[:)]

Heihei og takk for råd og tips alle sammen:=)
Har tenkt litt og blir nok en hvit med blå knotter av noe slag. Får prøve meg frem litt angående knotter. Er gamle treknotter så får om så male de blå om jeg ikke får til noe annet:=)

Den over her var veldig fin da:=) Er det wallies som er på?

Jeg skal jo lage Ole Brumm tema så det var jo en god idè.
At jeg ikke tenkte på det da:/

da kan du kjøpe små ole brum figurer på brio eller andre lekebutikker, også tar du og lager et hull på baksiden av ole brum og setter en skrue med en lås på andre siden.
funker som bare det, fint blir det også[:D][:D]

ORIGINAL: alvhilde

Heihei og takk for råd og tips alle sammen:=)
Har tenkt litt og blir nok en hvit med blå knotter av noe slag. Får prøve meg frem litt angående knotter. Er gamle treknotter så får om så male de blå om jeg ikke får til noe annet:=)

Den over her var veldig fin da:=) Er det wallies som er på?

Det er 'wallies' fra IKEA, på veggen er det wallies som jeg bestillt fra Australia.

Vi har planer om att kjøpe fiskeleker - å børre hull i på baksiden og [:)]

Back
Topp