Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har samme dilemma selv. Står et hvitt garderobeskap der inne nå. Er helt greit det, men er litt i tvil om jeg kanskje syns det er mer koselig med en fin kommode! Blir med en gang mer barnerom da føler jeg!
Synes det er veldig kjekt med en kommode til barneklærne, så om jeg måtte valgt enten kommode eller skap, ville jeg gått for kommode. Ikke så masse henge-klær til bebiser liksom, og så er kommode litt "koseligere", synes jeg [:)]
Enig med deg der Julita. Mulig jeg må ut med garderobeskapet, og gå til anskaffelse av en nydelig hvit kommode:) Føler rommet blir litt større også da, og det er jo IKKE feil:)
Er inne på IKEA sine sider nå, Er det den det står HENSVIK stellebord/skap på?
Vi har tenkt å kjøpe den senga hvertfall! Syns den var enkel og fin! Og ikke minst billig[;)]
Da hadde det jo vært fint med noe i samme serien.
Jeg har sett det på aller fleste barnebutikker, babyshop, Barnas hus også når jeg var i Sverige! De ligger på på fra ca 2000 og oppover! Skal se om jeg finner noe på finn.no og