Kommode *bilde* + et spørsmål

bcv

Elsker forumet
Skal ha den på barnerommet, men det lukter liksom "trelukt" inni skuffene på en måte. Tenkte når jeg skal vaske klærne (når den tid kommer) og legge de oppi der kommer jo den lukten på klærne også.
Er det noe jeg kan legge i bunnen på skuffene for å unngå den lukten eller noen andre tips?

Tar med bilde av kommoden i samme slengen

Før:

Etter:

Hmmm.. Skjønner hva du mener, men vet ikke om lukta går over til tøyet. Du kunne jo evt lagt små poser med lavendel eller noe annet i skuffene??
Kjempefin kommode forresten[:D]

Hadde den selv når jeg var liten så om jeg ikke husker feil så går litt av lukten over i tøyet, spesielt om det ligger en stund. Er sikkert mulig å kle inn skuffene ja, hvordan skal jeg feste stoffet da? Er det mulig å stifte det fast? hehe.. Enklest mulig for meg, er ikke så flink med sånt[:)]

Hva med å kjøpe en søt voksduk som du kan kle skuffene med? Kan sikkert lime med vanlig trelim eller noe.

hvor har du kjøpt de knottene ???? de var kjempe fine

Knottene kjøpte mamma i Danmark, men vet de selger lignende på ebay.

Har ikke malt inni skuffene for der er det sånne glatte plater.

Kommoden ble utrolig fin!

Da vi flyttet inn var det sånn rar lukt i klesskapene her (de er bygget inn i veggen). Vi malte de inni, og lukta forsvant![:)]
Men så nå at det er glatte plater inni. Det går ikke å vaske det med et eller annet sterkt vaskemiddel?

Hvis du maler inni skuffne forsvinner lukten!! LETTERE Å HOLDE RENT OGSÅ MED GLATT OVERFLATE, for vasker du ubehandlet tre vil det jo lukte litt[:)][:)] :o)

Skjær en løk i båter, å putt inni skuffene[:)] la de ligge et døgn.. løken pleier å trekke til seg lokt.

vi har brukt å gjort det flere ganger om det har luktet vondt noen plasser eller om vi har malet[8D]

kommoden ble kjempe fiiiin!!! [:)]

hvor har du fått tak i de boksene du har ved siden av/på kommoden??

Har same problemet med ein kommode, og ja det lukta "tre" av klena. Har duftposar liggande i skuffena, men det hjelp ikkje. Det er blitt bedre, men lukter litt fremdeles. Kanskje eg skal prøva løk-trikset c",)

Ja, kanskje prøve løktipset i første omgang[;)]

De boksene er kjøpt på kremmerhuset! Fine engler utenpå, viser kanskje ikke så godt på bildet. Finnes i svart også og bare 99,- for de 4 boksene [:)]

Den ble jo kjempe fin[:)]

Back
Topp