Kommet hjem!

Fru Riskorn

Forumet er livet
Har vært en deilig tur, selv om det minnet mye om å være hjemme, bare et annet sted[;)] Etter å ha gått hjemme med Marie i 8 mnd, må jeg jo si at de samme oppgavene følger ettere en på ferie også gitt. Og da blir det liksom ikke riktig ferie. Kunne f.eks ikke gå på stranden. For Marie vil jo ikke ligge i ro, og hun spiser jo alt. Så stranden var uaktuell.

Så skal det jo innrømmes at hvis jeg hører en person til som sier at babyer sover mye mer i varmen, så kveler jeg dem. Marie sov mindre og mindre for hver dag som gikk. Ikke sov hun i vognen heller, så vi måtte holde oss i leiligheten til formissagshvilen var over, og være hjemme før hun skulle legge seg for kvelden.

Men hun tålte varmen godt og det var herlig! Jeg er blitt bitte litt lysebrun. Marie har lært å reise seg opp, å vise hvor stor hun er, å leke "Borte - tittei" med egne hender. Hun sier også "tittei" selv. Så sier hun nå "der (dæ)" når hun ser et dyr. Og så sier hun dadda til tante. En rivende utvikling har vi hatt altså...

Velkommen hjem!!![:D] Du har vært savnet! Bra turen var fin. Blir nok ikke det samme som å reise uten barn nei...men håper Marie ikke kom så veldig ut av rytmen! Hun er herlig![:)] Å så flink hun er blitt!!![:D]

velkommen hjem!!! fint at dere har hatt en fin tur!!! Så stor og flink jente du har!!! og veldig nydelig!!!

du har vært savnet!!!!

Så flink som Marie har blitt da.
Kjekkt å høre at dere hadde en deilig ferie[:D]

Ser at når jeg har skrevet, så ser det ut som vi har hatt det skikkelig ille. Men søvnen har egentlig gått over all VÅR forventning, og hun har vært i godt humør og sjarmert en hel haug med grekere[;)] Jeg har fått vite at hun er "perfect" (noe jeg selvfølgelig visste fra før). Hun har hatt på seg brun guttebody for å holde ute solen når vi har badet. Da likner hun på en gutt. Og en britisk dame sa til meg at de jentene som likner på gutter når de er babyer blir de vakreste damene som voksen. Så det tror jeg på. Og hun har badet i basseng. Og det elsket hun. Og hun har gått på trynet i stengulvet fire ganger og er full i merker. Og hun har ledd og smilt og kost seg og nytt det.

Men nå hyyyler hun av fryd mens hun toger fra rom til rom her hjemme. Borte bra - men hjemme best.

PS: Min svoger har tatt neon fantastiske bilder av Marie. De skal jeg plage dere med om en stund[;)]

Velkommen hjem!!! Du har vært meget savnet!!
Så bra og høre at dere har koset dere i varmen!![:)]

(kasper sov VELDIG lite han og når vi var på kreta[&o] Han klarte rett og slett ikke finne roen i varmen)
'
Oi så flink hun er da!! Skal si hun har lært seg mye!!
Flinke marie![:)]

ORIGINAL: 83modell

Velkommen hjem!!![:D] Du har vært savnet! Bra turen var fin. Blir nok ikke det samme som å reise uten barn nei...men håper Marie ikke kom så veldig ut av rytmen! Hun er herlig![:)] Å så flink hun er blitt!!![:D]

ORIGINAL: 83modell

[:D][:D]

Velkommen hjem! Du har vært savnet ja[:)][:D]

Så skjønn Marie er, og så flink hun er. Hun har jo lært seg masse nytt på ferie[:D]
Og så bra dere hadde en fin ferie, og at dere har kost dere.[:D]

ORIGINAL: ~L£n£~

Velkommen hjem igjen [:D] Så bra dere har hatt en fin tur [:D]

velkommen tilbake..!!! Du har vert så savnet du aner det ikke engang..!!!!!
Så kjekt å høre at dere har hatt en fin tur, og at Marie kom til å sjarmere alle i senkt viste vi jo fra før av... Hun er jo bare aldeles nydelig..!!! (skjønn med ny hårsveis også...[;)])

ORIGINAL: Hayley

ORIGINAL: ~L£n£~

Velkommen hjem igjen [:D] Så bra dere har hatt en fin tur [:D]

ORIGINAL: mummy26

Velkommen hjem! Så nydelig hun er da[;)] Også så flink hun har blitt[:D]
For jeg spørre hvordan du gjorde det med mat på flyet?
Jeg skal reise snart, og lurer litt på det..

På flyet ned fikk hun grøt. Jeg ba om tevann og blandet med flaskevann. Grøtpulveret hadde jeg med i en pose. Hadde med fat og skje.

På flyet hjem fikk hun glass med frukt på flyplassen, og glass med middag på flyet. Ba ikke om å få det varmet, for vi var så vidt kommet i luften. Men tror ikke det hadde vært noe problem. Flyvertinnene og vertene var superduper snille med barna! Ene gangen mannan min og jeg løftet Marie fra hans til mitt fang, kom hun ene flyvertinnen og tok henne i luften. Bar henne rundt og hun hilste på piloten og de andre på flyet og hadde det kjempefint, mens vi fikk spise maten vår. Det skjedde begge veier, selv om vi ikke hadde samme besetning. Og da vi kom på flyet sa hun ene flyvertinnen som vi også hadde hatt nedover: "Nei, der er jo Marie igjen! Så kjekt å se deg!" Imponerende å huske navnet!

Da vi landet kastet Marie opp over hele flysetet og seg selv og alt. Man det tok de også veldig fint. Jeg var gått ut av flyet, men mannen min var igjen. Han sa de var supersnille. Så et tips angående det: Ikke hold babyen rundt mgen når dere lander. Trykket blir hardt på magen når de bremser, og i vårt tilfelle gjorde det at Marie kastet opp alt som var i magen...

Vi hadde med oss barnemat og grøt til alle dagene der nede. Og det var vi veldig glade for, for de solgte en type middag og en type dessert fra Nestle på butikkene (4 mnd begge to). Tydelig at greske barn spiser samme mat som mamma og pappa helt fra begynnelsen[:)]

leste et tips rett før jeg reiste om å spraye dem med saltvann i nesen. Det gjorde vi før både opptur og nedtur. I tillegg brukte hun smokk. Funket veldig bra. Hun gjespet i vei som av instinkt også...

Back
Topp