lills Gift med forumet 15 Des 2010 #23 Bedre sent enn aldri! GRATULERER SÅ MASSE! Det blir spennende!! HURRA!![:D][:D]
M Meetho Glad i forumet 16 Des 2010 #25 Tusen takk alle sammen!! [:D] ...og nå kan jeg vel også avsløre at det mest sannsynlig gjemmer seg ei lita PRINSESSE inni magen
Tusen takk alle sammen!! [:D] ...og nå kan jeg vel også avsløre at det mest sannsynlig gjemmer seg ei lita PRINSESSE inni magen
Lbaby Gift med forumet 16 Des 2010 #26 ORIGINAL: Meetho Tusen takk alle sammen!! [:D] ...og nå kan jeg vel også avsløre at det mest sannsynlig gjemmer seg ei lita PRINSESSE inni magen ÅÅÅÅÅÅhhh, sååååå kos[:D] Grattis
ORIGINAL: Meetho Tusen takk alle sammen!! [:D] ...og nå kan jeg vel også avsløre at det mest sannsynlig gjemmer seg ei lita PRINSESSE inni magen ÅÅÅÅÅÅhhh, sååååå kos[:D] Grattis
S *snuppa Elsker forumet 16 Des 2010 #27 ORIGINAL: Meetho Tusen takk alle sammen!! [:D] ...og nå kan jeg vel også avsløre at det mest sannsynlig gjemmer seg ei lita PRINSESSE inni magen å så utrolig gøy [:D]
ORIGINAL: Meetho Tusen takk alle sammen!! [:D] ...og nå kan jeg vel også avsløre at det mest sannsynlig gjemmer seg ei lita PRINSESSE inni magen å så utrolig gøy [:D]