Kommer tilbake...

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Det ble en kortvarig lykke over å ha klart å bli gravide selv. Fikk sterke menssmerter i dag og så har jeg begynt å blø. Regner med dette ikke kommer til å gå bra siden jeg kun er 4+4. :(

Er spent på om vi kan regne dette som dag 1 av syklusen, sånn at vi kommer raskt i gang med oppstart igjen. Får ringe inn i morgen å snakke med de om veien videre.

Sent from my iPhone using BV Forum

Å nei :-( utrolig kjedelig at det skulle gå sånn!! Håper spiren klorer seg fast neste gang!! Og det er jo positivt at dere klarte det på egenhånd da! :-)

Ånei! Det var utrolig leit å høre:( Håper den sitter neste gang! Krysser fingrene for dere!:)

Nei og nei, så forferdelig !! Krysser fingrene for at det kan ha vært en uskyldig blødning!

Vi krysser enda fingrene og klamrer oss til at det fortsatt går bra, selvom håpet ikke er så stort. Det kommer mye friskt blod, men menssmertene er nesten helt borte. Dette kjennes bare håpløst ut :(

Det et fortsatt et lite håp om at det skal gå. It ain't over till the fat lady sings:)

Huff, så fælt! Det skal ikke være lett, nei.. Beholder et lite håp for dere.. Klem

:( huff da, sender en stor klem

Åh du da.. Det var jo ikke sånn som dette ting skulle bli :( men det er ikke over enda før noen sier det! Ei venninne som er gravid nå har blødd hver dag omtrent i svangerskapet og hun er snart ferdig! Så det MÅ ikke være det du tror! <3

Håper den bittelille spiren fremdeles klamrer seg fast tross blødninger! Jeg blødde, men det var litt senere fra uke 5 + 2 og i tre dager. Det var fordi jeg mistet en tvilling (som jeg hadde sett på tidlig UL i uke 5 + 0). Det gikk likevel kjempebra med den andre spiren som i dag er en sprell levende skolegutt! Hadde vært fantastisk om dette gikk bra selv om det muligens ser litt dårlig ut akkurat nå, for tenk så deilig å slippe styret med å gjennomgå assistert befruktning. Vel, uansett, du vet at dere kan klare det og dersom det ikke går bra med den lille spiren nå skal du se det klaffer for dere med behandling!

Back
Topp