Kommer tilbake hit.. :)

hmm..håpe2018

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Trodde jeg var i ferd med å miste og ha en MA igjen, da jeg begynte å blø forrige uke. Fikk komme inn til gyn og han så at her var der en stor blodabsamling og noe som hadde stoppet å utvikle seg for lenge siden sa han. ( regner ut fra sist mensen..uten at han noterte at æ har sykluser på 40+).. skulle tilbake i går for å få siste sjekk før han henviste meg til sykehuset for ny MA kur...
Men gjett hva som var nedi der i stede for ingenting .. det var en liten skapning på 3,4mm og den hadde hjerteslag... hurraa. Fikk hele uka og dagen snudd på hodet.. Så jeg kommer tilbake hit og nå satser jeg på å være her til november :) skal tilbake for kontroll om 3 uker :)

Hurraa.. er 6+1 i dag. :)

Å herregud,??? Noe så fantstisk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :excited001:happy093:happy093:happy093

Det var den sykeste følelsen ever.. Æ lover [emoji307][emoji307]
Trodde hjerte mitt skulle sprenges av glede og ikke sorg :)

Trodde jeg var i ferd med å miste og ha en MA igjen, da jeg begynte å blø forrige uke. Fikk komme inn til gyn og han så at her var der en stor blodabsamling og noe som hadde stoppet å utvikle seg for lenge siden sa han. ( regner ut fra sist mensen..uten at han noterte at æ har sykluser på 40+).. skulle tilbake i går for å få siste sjekk før han henviste meg til sykehuset for ny MA kur...
Men gjett hva som var nedi der i stede for ingenting .. det var en liten skapning på 3,4mm og den hadde hjerteslag... hurraa. Fikk hele uka og dagen snudd på hodet.. Så jeg kommer tilbake hit og nå satser jeg på å være her til november :) skal tilbake for kontroll om 3 uker :)

Hurraa.. er 6+1 i dag. :)

Wow!!! Så utrolig fantastisk :gen014:Heartred

Blir helt rørt!!

Velkommen tilbake :)

Men hvordan kan han ha sett så feil da ???
Tenker at han regnet fra sist mensen som var 14 januar.. og trodde at jeg skulle være 8-9 uker på vei.. eller om han ble så opptatt av blodansamlingen at han bare målte på den. Han ble selv helt satt ut og begynte å blande inn alt mulig fra MA i desember.. Haha.. huff stakkars. Æ var bare så rystet glad at æ ikke klarte å si så mye.. haha.. han fortsatte å skrive mens jeg gikk ut.. og sa at vi skulle ha kontroll om 3 uker.
I forbi farten fikk han også sagt to ganger.. at nå er det 95% sjans for at det går bra :)

Gratulerer så mye :D

For en kontrabeskjed å få, men i en god betydning[emoji177] Gratulerer så mye og lykke til[emoji173]

Noe så nydelig! [emoji7] HURRA! Det samme skjedde faktisk meg forrige svangerskap. Det var en berg og dalbane av sorg og lykke. Veldig glad på dine vegne og glad for å ha deg her igjen [emoji173]️

Så fantastisk beskjed å få[emoji173]️ Så godt å få se hjerteslag, gratulerer [emoji5][emoji173]️

Ååååå, så glad på dine vegne! :Heartred Jeg har blødd litt hver dag i 10 dager nå, skal på TUL på tirsdag. Aner ikke hvor langt jeg er på vei pga pilleslutt, men kan tenke meg at jeg er rundt 5+4 i dag. Veldig spent på om det er noe der eller ikke på grunn av blødningene.. Har hatt veldig lite symptomer siden positiv test, bare trøtt og oppblåst, men både i går og i dag har jeg vært litt små uggen og i dag kjenner jeg "endelig" på de berømte ømme brystene alle prater om :)

Back
Topp