Kommer snart inn hit!

Noen som kan hjelpe; skjønner ikke helt hvordan vi beregner uker. Har ovia appen og den sier 3+5 i dag men hvis jeg regner selv fra første dag i siste mens er jeg 4+0 i dag. Hva stemmer? Blir forvirra her :p
 
Noen som kan hjelpe; skjønner ikke helt hvordan vi beregner uker. Har ovia appen og den sier 3+5 i dag men hvis jeg regner selv fra første dag i siste mens er jeg 4+0 i dag. Hva stemmer? Blir forvirra her :p
Edit: fant ut at jeg hadde lagt inn feil dato :angelic: da er jeg 4+0 i dag da :happy:
 
Noen som kan hjelpe; skjønner ikke helt hvordan vi beregner uker. Har ovia appen og den sier 3+5 i dag men hvis jeg regner selv fra første dag i siste mens er jeg 4+0 i dag. Hva stemmer? Blir forvirra her :p

Det spørs når du hadde eggløsning[emoji4] når man regner fra første dag i siste
mens, går man vel ut ifra at EL var på CD 14.
Jeg hadde EL på CD 17, så vet at jeg ligger noen dager etter om jeg regner termin fra mens dagen[emoji4]
Håper det ga litt mening?
 
Det spørs når du hadde eggløsning[emoji4] når man regner fra første dag i siste
mens, går man vel ut ifra at EL var på CD 14.
Jeg hadde EL på CD 17, så vet at jeg ligger noen dager etter om jeg regner termin fra mens dagen[emoji4]
Håper det ga litt mening?
Tror det :p takk for svar!
jeg hadde og el på cd17 men da går jeg bare ut ifra 4+0 så jeg har *valgt noe*:hilarious:Blir jo cirka uansett. Så nå at jeg hadde lagt inn feil dato i ovia så da ble det 4+0 der og ;)
 
Tror det :p takk for svar!
jeg hadde og el på cd17 men da går jeg bare ut ifra 4+0 så jeg har *valgt noe*:hilarious:Blir jo cirka uansett. Så nå at jeg hadde lagt inn feil dato i ovia så da ble det 4+0 der og ;)

Det er litt kronglete [emoji85] feks i dag er je 5+0 og i svangerskapsuke 6. [emoji28] Må følge med på appen for å ha kontroll [emoji16] alle de tallene forvirrer meg litt
 
Back
Topp