Signerer. De kan jo ikke forvente at han kan sitte enda. Det er store variasjoner, og han er jo innenfor normalen. Snuppa mi satte seg opp selv første gang forrige uke, og hun er strax ti mnd (1.okt). Ganske gjennomsnittlig ifølge min hs. Storesøster var likedan. Og det jeg ser men minstemor som med storesøster er at ingen av dem har hatt det travelt, men når de først krabber, kryper, sitter og reiser seg, så er det utrolig stødig og lite knall og fall. Fysioterapeuten på vår hs sa ang storesøster, at sitting skal en unngå inntil de setter seg opp selv, for d er da først ryggen er moden for det, og sitting kommer da etter at da har kommet seg opp i krabbestilling. Og det er her noen blir rompehoppere, fordi de ikke bryr seg om å krabbe når de først sitter, og heller aker seg fram med en for. Barn som blir satt opp før de setter seg selv blir ofte rompehoppere av den grunn ifølge fysioterapeutn.Seriøst? Hs sa på 9 mnd kontroll at det var veldig mange babyer som ikke kunne sitte/sette seg opp enda. Er VELDIG forskjellig.
Jeg regner med at fysioterapeuten ikke kommer til å mene noe annet enn at det er normalt å ikke kunne sitte enda. Hvorfor mener de i bhg at han skal/bør sitte?