Kommer seg fram

Babyboydes14

Flørter med forumet
Desemberskattene 2014
Andre som har babyer som ikke kommer seg noe veg? Min kan verken åle eller krype. Han tar å ruller rundt da, over hele gulvet. Å kan åle rundt i ring:-p

Hu her er over alt i rekordfart, både høyt og lavt. Men storesøstra lå leeeenge på samme flekken før hu interesserte seg for å komme seg noe sted.

Det er SÅ individuelt :)

Blir litt frustrert.. Får alle jeg kjenner med like gammel, kommer seg framover. Å han ligger mye på gulvet, jeg ligger der med han osv.. Så vet ikke hva jeg kan gjør:-p er det noe jeg kan gjør?

Blir litt frustrert.. Får alle jeg kjenner med like gammel, kommer seg framover. Å han ligger mye på gulvet, jeg ligger der med han osv.. Så vet ikke hva jeg kan gjør:-p er det noe jeg kan gjør?
Vet hvordan du har det. Størsta vår snakket nesten rent før hun begynte å gå (snakket veldig tidlig, gikk veldig seint). Prøvde alt for å få henne til å krype, krabbe, stille seg opp, gå osv. Hun var rett og slett ikke interessert :)

La han ligge mye på "uglatte" underlag, gjerne uten sokker eller strømpebukse (vår erfaring, hvis det ikke er for kaldt da). I storsenga var det lettere å prøve å krype.

Han finner ut av det, du må bare gi han den tiden han trenger og ikke sammenligne med andre :)

Ja jeg prøver alt jeg kan å ikke sammenligne med andre.. Men ikke enkelt:-/

Men nå er han startet i bhg, å di har lyst å skaffe fysioterapeut til han. Pga han ikke kan sitte selv heller. Jeg takket ja, får jeg ser ingenting negativt med fysio.

Åler seg frem, ikke noe mer. :) Babyene er forskjellige, og det er helt innenfor normalen. :) Nyt at du kan gå fra han og finne han på samme plass. ;)

Her har han stått på alle fire i krabbe stilling i snart 3 mnd, men han legger seg ned og kryper istedenfor....

De er forskjellige og min er rolig når jeg leser om de som kommer seg ut av sprinkelsengen, tenker det kommer når det kommer:)

Min lille åler seg bakover og i rundt. Og masse rulling! Hun blir så frustrert når hun ikke kommer seg fremover at hun bare legger seg ned å gir helt opp. Men hun løfter veldig mye på rompa, så det ser ut som hun prøver mer på å komme seg i krabbe stilling enn å åle seg frem :p

Her krypes det i full fart og går etter gåbilen sin og full fart høyt og lavt hele tiden. Holder på å bli litt sprø :-p så nyt tiden når de er stille og rolig, de blir fort nok store, synes lillegutt var baby altfor kort tid :-( så håper neste blir roligere av seg :-p

Ja jeg prøver alt jeg kan å ikke sammenligne med andre.. Men ikke enkelt:-/

Men nå er han startet i bhg, å di har lyst å skaffe fysioterapeut til han. Pga han ikke kan sitte selv heller. Jeg takket ja, får jeg ser ingenting negativt med fysio.
Seriøst? Hs sa på 9 mnd kontroll at det var veldig mange babyer som ikke kunne sitte/sette seg opp enda. Er VELDIG forskjellig.

Ja jeg har hørt fra mange folk at det kan vær veldig normalt at di ikke kan sitte:-p så blir litt forvirra.. Men eneste som engster meg er egentlig det at han ikke kommer seg framover. Han kan bare rulle bortover gulvet, ellers bare skubbe seg bakover og i ring.

Ja jeg har hørt fra mange folk at det kan vær veldig normalt at di ikke kan sitte:-p så blir litt forvirra.. Men eneste som engster meg er egentlig det at han ikke kommer seg framover. Han kan bare rulle bortover gulvet, ellers bare skubbe seg bakover og i ring.
Det er ofte sånn de begynner før de finner ut av hvordan de går framover så ville ikke engstet meg. Han kommer seg framover når han finner det ut :-) min begynte og sånn å var så frustrert men ålingen fremover kom en kort stund etterpå så er nok ikke lenge til din begynner :-)

Samma opplegget her.
Hadde ikke brydd meg så mye, vis ikke jeg så hvor mye han jobber med det. Han strever sånn for å få det til :P håper bare det skjer snart!

Andre som har babyer som ikke kommer seg noe veg? Min kan verken åle eller krype. Han tar å ruller rundt da, over hele gulvet. Å kan åle rundt i ring:-p
Mi var slik til hun runda åtte og en halv mnd, men nå, en mnd senere, både krabber hun setter seg opp og reiser seg :-D Det kommer plutselig skal du se ;-)

Back
Topp