Andre som har babyer som ikke kommer seg noe veg? Min kan verken åle eller krype. Han tar å ruller rundt da, over hele gulvet. Å kan åle rundt i ring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet hvordan du har det. Størsta vår snakket nesten rent før hun begynte å gå (snakket veldig tidlig, gikk veldig seint). Prøvde alt for å få henne til å krype, krabbe, stille seg opp, gå osv. Hun var rett og slett ikke interessertBlir litt frustrert.. Får alle jeg kjenner med like gammel, kommer seg framover. Å han ligger mye på gulvet, jeg ligger der med han osv.. Så vet ikke hva jeg kan gjør er det noe jeg kan gjør?
Eneste er at jeg finner han ikke på samme sted han ruller jo over hele gulvet. HeheheÅler seg frem, ikke noe mer. Babyene er forskjellige, og det er helt innenfor normalen. Nyt at du kan gå fra han og finne han på samme plass.
Haha, rulling ja. Nei da er det en annen sak. Han ruller vel så bra at han ikke gidder å prøve på noe annet.Eneste er at jeg finner han ikke på samme sted han ruller jo over hele gulvet. Hehehe
Ja tror det at han er fornøyd med å rulle rundtHaha, rulling ja. Nei da er det en annen sak. Han ruller vel så bra at han ikke gidder å prøve på noe annet.
Seriøst? Hs sa på 9 mnd kontroll at det var veldig mange babyer som ikke kunne sitte/sette seg opp enda. Er VELDIG forskjellig.Ja jeg prøver alt jeg kan å ikke sammenligne med andre.. Men ikke enkelt:-/
Men nå er han startet i bhg, å di har lyst å skaffe fysioterapeut til han. Pga han ikke kan sitte selv heller. Jeg takket ja, får jeg ser ingenting negativt med fysio.
Samme sa de her. Det er helt inviduelt, og ingen fare. Sykt at de bekymrer folk unødvendig på den måten. Men hvis fysio kan berolige så er jo det bra.Seriøst? Hs sa på 9 mnd kontroll at det var veldig mange babyer som ikke kunne sitte/sette seg opp enda. Er VELDIG forskjellig.
Det er ofte sånn de begynner før de finner ut av hvordan de går framover så ville ikke engstet meg. Han kommer seg framover når han finner det ut min begynte og sånn å var så frustrert men ålingen fremover kom en kort stund etterpå så er nok ikke lenge til din begynnerJa jeg har hørt fra mange folk at det kan vær veldig normalt at di ikke kan sitte så blir litt forvirra.. Men eneste som engster meg er egentlig det at han ikke kommer seg framover. Han kan bare rulle bortover gulvet, ellers bare skubbe seg bakover og i ring.
Mi var slik til hun runda åtte og en halv mnd, men nå, en mnd senere, både krabber hun setter seg opp og reiser seg :-D Det kommer plutselig skal du se ;-)Andre som har babyer som ikke kommer seg noe veg? Min kan verken åle eller krype. Han tar å ruller rundt da, over hele gulvet. Å kan åle rundt i ring