Kommer jo til å bli ei dundre!!

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Er så kvalm , og det eneste som faktisk virker er å spise men med en gang jeg ikke spiser så blir jeg sååå kvalm! Kommer jo til å se ut som ei dundre på flere hundre hvis dette her fortsetter !! Ha ha :D
Er vi flere?

ja har det slikt selv, men prøv å spis små måltider uten for mye fett. Det vil nok hjelpe litt på kvalmen.Få ta litt gåturer så kanskje du motvirke litt vektøkning;)

ja har det slikt selv, men prøv å spis små måltider uten for mye fett. Det vil nok hjelpe litt på kvalmen.Få ta litt gåturer så kanskje du motvirke litt vektøkning;)

Ja spiser vanvittig mye frukt !! Sånn type Kiwi, appelsiner , og epler. Har jo alltid noe å tygge på! Heldigvis er det ikke sjokolade ogsånn ting som frister mest :D

jeg er også mye kvalm. Hjelper å spse ja. Jeg er litt bekymra dog, for har gått NED 2 kg etter jeg ble gravid :S

jeg er også mye kvalm. Hjelper å spse ja. Jeg er litt bekymra dog, for har gått NED 2 kg etter jeg ble gravid :S
du går de to kg fort opp igjen snart. jeg gikk ned 10 kg med guttungen og klarte å legge på eg de igjen +7 til

.

Har lagt på meg 2-3 kg jeg og..! Føler meg supersexy om dagen hoho :D

Samme her! Kjempe kvalm og eneste som hjelper er å spise ;) Men satser på frukt og grønnsaker. Klarer ikke bevege meg noe særlig heller, for med en gang jeg beveger meg kjennes det ut som jeg skal kaste opp o_O

Her er det samme greia, men maten kommer opp ti min etter den er spist... Har gått ned 4,2kg siden mandag i forrige uke.... Dårlig form mao.....

Jeg spiser hele tiden, og pleier å legge på meg ganske mange kg.. mellom 20-30. Juhu:)

Jeg må også ha inn mat nesten hele tiden for å ikke bli dårlig. Godt vi ikke har noen vekt som funker ;)

Back
Topp