Kommer hit..

samme her :) akkuratt hatt en spontanabort mens jeg var ca 6 uker på vei. så nå håper på en liten novemberspire som klamrer seg fast. :) lykke til jenter.
 
håper november er tida for oss:)
 
Klaffer det denne pp, har jeg termin rundt 1 Nov :D Håper håper håper :D:D:D
 
samme her :) akkuratt hatt en spontanabort mens jeg var ca 6 uker på vei. så nå håper på en liten novemberspire som klamrer seg fast. :) lykke til jenter.
Uffda. Så trist. Krysser fingre og tær for deg.
 
håper og komme inn her mistet min lille spire var til utskrapning. hadde vert fin og fått det til så jeg kunne være her inne. har en gutt på snart 1 år som ble født i februar 2012 også en gutt som ble født i november 2010 har veldig lyst på en til:)
 
håper også på å komme inn hit, etter 6pp uten hell, er på vår 1PP med CBFM, så kanskje den gjør susen :)

i såfall bli termin i starten på nov :)

Masse lykke til jenter ;)
 
Tror kanskje hadde EL i går - litt for forventet, men det er jo bare godt! :D Så sikter meg inn på IKM uke 8, og med eventuell termin 1. november. Det hadde vært flott det! :D
 
Klaffer det denne pp, har jeg termin rundt 1 Nov :D Håper håper håper :D:D:D

Når har du IKM? :) Jeg tror jeg og kan ha termin 1. nov om det klaffer denne måneden. Lykke til! :D
 
Har ikke helt troa...men håper på en november spire... (den troa mi går opp og ned hehe)
 
krysser fingrene hardt for alle som ønsker å komme her.
Håper jeg blir en av dere :)
 
HÅÅÅÅÅÅÅÅPER...men langt ifra like stor tro...har blitt så innmari skuffa. men nå til fredag reiser jeg til London..så da kan jeg glemme litt at jeg har ikm i uke 9....lykke til andre jenter :) håååper vi blir super mange her inne <3
 
Jeg håper også å komme inn her om ikke så altfor lenge! Vi mistet i jula, var da 8+4 på vei, så håper det går veien igjen nå!
Får passe på å ønske alle andre lykke til!
 
Jeg vil også inn her :) Hvis d klaffer så blir termin rundt bursdagen til sambo (23.) Spennende
 
Back
Topp