Kommer dere til å annonsere på sosiale medier?

Liisjja

Oscar<3
Januarskatter 2015
VIP
Ble inspirert av feb 15. Hva kommer dere til å gjøre?
Jeg er veldig usikker på om jeg vil eller ikke.

Vet ikke hva sambo gjør men jeg skal ikke skrive noe på sosiale medier og tviler på han skal det heller .. Vi er ikke de store delerne der hehe .. Ser ikke vitsen:) folk får det med seg etterhvert uansett;)

<3 venter en vinterbebi <3

At vi skal ha en til, eller ved fødsel? Vi gjorde vel begge deler (bilde etter oul) med guttene. Sambo er litt ivrigere på delinga enn meg. Denne gangen føler jeg for å kanskje holde det unna fb lengst mulig :) Heller overraske folk når benis er ute :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble veldig usikker etter en fetter la ut på fb for noen dager siden at han skulle bli far..Plutselig synes jeg det var så privat..hmmm..får se ann etterhvert, hadde i utgangspunktet tenkt å skrive det på fb, men nå vet jeg ikke..

Litt rart, men jo nærmere 12 uker jeg kommer jo skumlere synes jeg det virker å skal begynne å fortelle det til alle rundt oss..
Hihi, sikkert jeg som et rar:D

❤️️Termin 4.januar❤️

Jeg tror jeg kommer til å holde det utenom sosiale medier en god stund. Desverre er jeg redd for at det knipset avslørende bilder i løpet av sommeren i bryllup osv.

Ble veldig usikker etter en fetter la ut på fb for noen dager siden at han skulle bli far..Plutselig synes jeg det var så privat..hmmm..får se ann etterhvert, hadde i utgangspunktet tenkt å skrive det på fb, men nå vet jeg ikke..

Litt rart, men jo nærmere 12 uker jeg kommer jo skumlere synes jeg det virker å skal begynne å fortelle det til alle rundt oss..
Hihi, sikkert jeg som et rar:D

❤️️Termin 4.januar❤️
Du er ikke rar i det hele tatt, eller.... Kanskje vi er to raringer?? ;)

Vi har valgt å holde det unna sosiale medier. Har egentlig ikke behov for å "skrike" det ut underveis. Men vi tenker at det kommer bilder når knøttet er født :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skal ikke annonsere graviditeten. Men har noen småsøsken som jeg tror kan finne på å legge det ut der;)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

blir nok å gjøre det etterhvert men ikke før etter oul tror jeg....

Blir vel å fortelle etterhvert. Av alle vennene så er det ca 2 som jeg husker har flere enn 3 barn :P

Men vet ikke når :P vet søstern min er sprekkferdig :P

❤️Termin 17.jan.15❤️

Skal prøve å dele minst mulig på fb vist eg kan og klarer! Folk får finne det ut når de gjør det ;)

Termin: 3. jan

❤️min første❤️

Tror ikke vi kommer til å annonsere der, men antar d kommer et avslørende bilde når beibis er komt da...

Sist gang la jeg bare ut "Gutt i vente" etter OUL.
Og gubben la ut et bilde av bolle oppå stekovnen etter fødsel.
Greit at folk får vite, men liker ikke så mye styr rundt det :-)

Forrige gang sa vi ingenting på fb før vi visste kjønn. Denne gangen tror jeg vi dropper det, men om det blir tatt bilde og noen lurer fordi dem ser det, så kommer jeg ikke til å juge.

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Mannen vet jeg gjerne vil rope det ut til hele verden. Og tror han har lyst til å gjøre det etter ul i uke 13.
Men jeg tror jeg skal overtale ham til at folk skal bare få lov til å se det selv når vi legger ut nygift bryllups bilde fra Hawaii i oktober.

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

Kommer til å skrive det på facebook etter oul:-)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Vi skal ikke skrive noe på facebook. Mye koseligere å se folks reaksjoner når vi forteller det til dem. Kanskje heller legge ut et bilde av meg med stor mage langt ut i svangerskapet, men ikke for å "kunngjøre" det for alle :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp