Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg også blir, derfor jeg egentlig bør holde meg unna.Prøver å la være, blir så provosert!
De kommentarfelta blir fylt opp av mennesker som fremstår svært kort i hodet spør du meg.
Folk som ikke er fornøyde med livet sitt og skylder på alle andre.
Folk som skal spy eder og galle fordi dere sjalu osv.
Jeg håper for Guds skyld at kommentarfeltene ikke er et representativt utvalg av befolkningen!
Signerer den.Noen ganger er kommentarfeltet mer "underholdning " enn selve artikkelen. Helt ufattelig hva folk klarer lire fra seg. Er nok mye trolling, men enkelte har hberken empati, sympati eller evnen til å.sette seg inn i andres situasjon eller se ting fra en annen vinkel.
Helt sant!!Noen ganger er kommentarfeltet mer "underholdning " enn selve artikkelen. Helt ufattelig hva folk klarer lire fra seg. Er nok mye trolling, men enkelte har hberken empati, sympati eller evnen til å.sette seg inn i andres situasjon eller se ting fra en annen vinkel.
Er det noen som er sjalue i overgrepssaken?De kommentarfelta blir fylt opp av mennesker som fremstår svært kort i hodet spør du meg.
Folk som ikke er fornøyde med livet sitt og skylder på alle andre.
Folk som skal spy eder og galle fordi dere sjalu osv.
Jeg håper for Guds skyld at kommentarfeltene ikke er et representativt utvalg av befolkningen!
Er det noen som er sjalue i overgrepssaken?