Kommentarfelt

Kengu

Forumet er livet
VIP
Leser dere de?

Jeg leser de sjelden, men har gjort det nå igjen etter den bhgsaken,må innrømme at jeg blit litt matt.Så mye dritt om foreldrene til barna og de andre ansatte fordi de ikke har oppdaget det før. De foreldrene har det vel tøft nok fra før.

Klarer liksom ikke å la være selv om det ender alltid med at jeg har lyst til å smekke til de fleste av dem...

Ja det gjør jeg. Og fytti hvor provosert jeg kan bli :D

Ja gjør det, men virker som det bare er idioter som kommenterer. Mye troll ute å går

De kommentarfelta blir fylt opp av mennesker som fremstår svært kort i hodet spør du meg.

Folk som ikke er fornøyde med livet sitt og skylder på alle andre.

Folk som skal spy eder og galle fordi dere sjalu osv.

Jeg håper for Guds skyld at kommentarfeltene ikke er et representativt utvalg av befolkningen!

De kommentarfelta blir fylt opp av mennesker som fremstår svært kort i hodet spør du meg.

Jeg håper for Guds skyld at kommentarfeltene ikke er et representativt utvalg av befolkningen!

Signerer denne!

Det hender... å jeg blir helt sjokkert over hva folk skriver!!

Leser alt for mye men jeg burde slutte! Blir ofte provosert å slenger meg inn i usaklige diskusjoner...

Noen ganger er kommentarfeltet mer "underholdning " enn selve artikkelen. Helt ufattelig hva folk klarer lire fra seg. Er nok mye trolling, men enkelte har hberken empati, sympati eller evnen til å.sette seg inn i andres situasjon eller se ting fra en annen vinkel.

Noen ganger er kommentarfeltet mer "underholdning " enn selve artikkelen. Helt ufattelig hva folk klarer lire fra seg. Er nok mye trolling, men enkelte har hberken empati, sympati eller evnen til å.sette seg inn i andres situasjon eller se ting fra en annen vinkel.
Signerer den.

Gjør det ofte, men må og ofte bare klikke meg ut fordi jeg blir så innmari provosert av ting folk får seg til å skrive i sanne kommentar felter!!!

Helt sant!!

Er det noen som er sjalue i overgrepssaken?

Leser innimellom, deltar sjeldnere. Det er for mange idioter som kommenterer, har ikke godt av å lese så mange trangsynte meninger.

Nei, blir så provosert og oppgitt. Troll får ikke min oppmerksomhet!

Btw så "trolljegern" på tv3 her en kveld, ble mildt sagt sjokkert, måtte bare skru av å legge meg istede.

Det kommer litt an på. Noen ganger er det interessant, noen ganger gøy og så er det de gangene du har lyst å...ja. Skummer kjapt nedover for å se om det er verdt å ofre humøret på. Mest frustrerende er det når det er om noe man selv har rimelig god peiling på.

Back
Topp