høst+sommerbarn
Betatt av forumet
Andre som sliter litt med at andre skal si meningene sine om din kropp når man går gravid? Her er det ikke kommentarer på hvor stor magen er, men hvor liten den er. Og det irriterer meg hvor mye det faktisk går inn på meg :/ Selv om jeg vet at magen passer perfekt til hvordan kroppen MIN er, så er det ikke noe kjekt å høre " oi, du var ikke noe stor, jeg har sett mange som er mye større!" " Det går jo nesten ikke ann å se at du er gravid jo! " ( Nei det er ikke så lett å se under vinterjakken nei...) Har heldigvis ikke vert så ille på kommentarer denne gangen, men forrige gang var det voldtsomt. Da var det svigermor som lirte av seg det mest utrolige " Er du sikker på at ungen får nok mat?" " Vokser ungen som den skal eller?" Hun fikk seg litt av et sjokk når babyen som kom ut var over 4 kg ja...
Virker som folk ikke skjønner at man har forskjellig kroppsbygning og at magene dermed blir forskjellige. Er sikkert litt ekstra hormonell i dag, men dere skjønner sikkert..
Når våren kommer skal jeg ihvertfall kaste vinterjakken og vise frem magen med hevet hode !
Virker som folk ikke skjønner at man har forskjellig kroppsbygning og at magene dermed blir forskjellige. Er sikkert litt ekstra hormonell i dag, men dere skjønner sikkert..
Når våren kommer skal jeg ihvertfall kaste vinterjakken og vise frem magen med hevet hode !