Noe så frekt!Vi annonserte det til familiene i går. Til min familie over telefon på facetime og til min svigerfamilie i familieselskapet (jeg hadde bursdag i går). Jeg sa da at jeg ikke ønsket noen kommentarer om kropp og størrelse i løpet av svangerskapet, da jeg sliter litt med kroppsbildet mitt. Fortalte at jeg hadde gått opp 20-25 kg på et år for to år siden og har jobbet hardt med å gå ned. Fikk bare til svar fra hele svigerfamilien (svigerforeldre, besteforeldre, tanter og onkler osv) at dette var noe jeg bare måtte tåle og at de hadde allerede fått kommentarer og spørsmål fra andre om jeg var gravid.. jeg er bare 14 uker og synes selv dette er frekt at de mener de har «rett» til å kommentere min kropp og mage. Jeg sa de fint kan prate om det, bare ikke til meg. Har ikke merkbart større mage, bare jeg som kjenner at dongribuksa er for trang i linningen. Har kun gått opp 600g.
Jeg hadde stått i stor fare for å svarenoe slikt som at da får de bare tåle å ikke se babyen, fordi slike frekke folk vil jeg ikke laa ha innvirkning på mitt barn!