Snykvit
Elsker forumet
"Er du sikker på at det bare er én inni der?" Har jeg fått høre både sist jeg gikk gravid og denne gangen, av familiemedlemmer. De mener det som spøk, men det er ikke såå hyggelig egentlig.
Da jeg gikk gravid i 2018 fikk jeg konstant høre av en kollega at jeg hadde "såå mye mindre mage" enn venninna hennes, og det føles ganske leit i den perioden hvor man liksom ønsker å få denne magen tydelig frem snart.
Det merkeligste jeg fikk høre var en kunde som spurte meg "Er du bare oppblåst, eller er det noe mer inni der??"...
Og en tante sa, da jeg fortalte at jeg var gravid (jeg var 6 mnd på vei), "åja, jeg trodde du bare hadde lagt deg ut litt". Ikke noe om at det var hyggelig, eller flott for familien at det første barnebarnet skulle komme. Neida, bare at jeg så tjukk ut.
Folk må liksom bare kommentere når de vet du er gravid, enten er er den ene eller den andre veien.
Men denne gangen har jeg fått svært få kommentarer da, kanskje pga korona og at ingen ser meg?Men jeg vet jeg definitivt har større mage nå, enn i 2018.
Slenger ved et bilde av mage-egget
Bildet tatt i dag, 27+4 (jada, juleonzie hele året her i huset!)
Vis vedlegget 328193
Det er jo ikke så lenge til jul, vet du.
digger onzien din.

så nå vises magen så godt så tidlig.
Ja, det er utrolig stor forskjell på begge mine svangerskap både fysisk og psykisk også. Håper prøvesvarene blir slik som du håper, lykke til!