Jeg har fått alt fra 28. oktober til 21. novemberSamme her! En sier 04.11.25 og en sier 08.11.25. Tror den ene beregner etter mens og den andre etter el. Forholder meg foreløpig til mens (siden da er jeg kortere på vei, gøyere å evnt bli satt frem enn tilbake tenker jeg). Gøy at vi kanskje har samme termin! Når var din mens/el?
Men de fleste resultatene har vært ca. 4. november. Jeg hadde første dag i siste mens den 20. januar og eggløsning den 8. februar
Ja det er gøy! Gleder meg sånn til å følge dere alle
Jeg tenker at jeg forholder meg til det resultatet jeg har fått flest av, som er ca. 4. november, og etterhvert jordmor sine beregninger når jeg kommer så langt!

merkelig nok har det gitt meg litt angst for å føde
Så derfor har det vært igangsetting de to fødslene etter bilen for å ha kontroll, og siste nå valgte jeg selv å vente til etter helga fordi jeg også nom at det skjer mest mulig naturlig). Var én uke til termin liksom.. Men tror du ikke luringen bestemte seg for å komme noen dager før (alle andre har enten vært over eller satt i gang)
sneik seg med ordfeil (har endret nå), skulle stå at det uansett var godt med en fot i hver leir hehe.