Kommemtartråd til veietråd

Sååå bra!!!! Gir vel god motivasjon også det.
Motivasjonen er ikke helt på topp fremdeles siden jeg er lei.
Tenker jeg bare bytter fokus litt.
Jeg trives meg kostholdet som jeg ikke er like streng på nå som før.
Jeg er veldig glad i treningen.
Lurer på om jeg er periode skal fokusere på at jeg gjør det fordi jeg trives med det og ikke nødvendigvis for å gå ned i vekt
 
Motivasjonen er ikke helt på topp fremdeles siden jeg er lei.
Tenker jeg bare bytter fokus litt.
Jeg trives meg kostholdet som jeg ikke er like streng på nå som før.
Jeg er veldig glad i treningen.
Lurer på om jeg er periode skal fokusere på at jeg gjør det fordi jeg trives med det og ikke nødvendigvis for å gå ned i vekt

Lurt og at du gjør det fordi du kjenner deg mer vel ved å spise slik og trene.
 
Ned 1,3 kg her og ned på alle kroppsmål. Målet på under 77 kg innen 01.10 er nådd (76,7).
Så Happy!!!!
Blir mer innetrening fremover - liker ikke trene ute i mørket.
 
Har ikke veid meg på godt over en uke. Mye pga tanta sitt besøk og det at jeg har masse spire symptomer men det var falsk alarm :)
 
Eg fekk ikkje veid meg forrige veke og var for nysgjerrig til å vente til i morgon så det blei torsdagsveiing. Ned 2,2 kg på to veker. Har vore innlagt i 10 dagar og vore veldig dårlig, så nedgang var forventa. Aldri så gale at det ikkje er godt for noko!
 
Eg fekk ikkje veid meg forrige veke og var for nysgjerrig til å vente til i morgon så det blei torsdagsveiing. Ned 2,2 kg på to veker. Har vore innlagt i 10 dagar og vore veldig dårlig, så nedgang var forventa. Aldri så gale at det ikkje er godt for noko!
Håper du er i bedre form nå?:)
 
Eg fekk ikkje veid meg forrige veke og var for nysgjerrig til å vente til i morgon så det blei torsdagsveiing. Ned 2,2 kg på to veker. Har vore innlagt i 10 dagar og vore veldig dårlig, så nedgang var forventa. Aldri så gale at det ikkje er godt for noko!

Ja nedgangen er jo flott å ta med, men så kjedelig være innlagt. Masse god bedring!!!
 
Håper du er i bedre form nå?:)
Ja nedgangen er jo flott å ta med, men så kjedelig være innlagt. Masse god bedring!!!
Jo takk, eg er bedre sjølv om eg har eit langt stykke igjen til normalen. Det blei komplikasjonar etter fjerning av galleblæra, så det blir to antibiotikakurar og sterke smertestillande ei vekes tid. Og så har eg eit dren inn mellom ribbeina. Mulig eg får det ut i morgon. Har masse vondt og orkar veldig lite.

Men no skal eg bli frisk igjen, 35 døgn på sjukehus i løpet av 8 veker er nok!
 
Back
Topp