Komme seg til føden

Er det litt for optimistisk å tenke at man kan kjøre selv? :P (15 min til sykehuset og lav fartsgrense hele veien).
Ellers er nok mannen i nærheten uansett :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
Spurte jordmor om det samme og hun sa at jeg ikke skulle kjøre selv. Men om vannet har gått og riene ikke har startet , men du får beskjed om å komme så burde det vel kanskje gå ann?! Evt ring føden og få dem til å sende taxi. Du betaler kun en egenandel.

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Ambulanse, men sambo jobber bare noen få minutter borte herifra, så ingen krise..

☆♥Termin 14. Juli 2013♥☆

Mannen er aldri så veldig langt unna, men om det skulle haste sånn at jeg ikke kan vente på han blir det ambulanse :-) Men så var den første styrtfødsel...

Termin 4.juli

Jeg/vi tar taxi uansett (bor 5 min unna sykehuset)

Også bor vi i 5. etg. uten heis så det kan jo bli spennende.

Tror jeg skal rekke å vente på mannen om han ikke er hjemme. Hvis ikke så ringer jeg svigerfar som kjører taxi ;)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Sambo er tilgjengelig uansett :) så har ikke tenkt en annen tanke. :)

Jeg bor 40 min fra sykehuset og jordmor sa til meg at om fødselen starter og mannen ikke er hjemme kan jeg ringe føden, de sender da en taxi og jeg betaler kun egenandel som er under 150kr. Tror dette gjelder hele landet. Lykke til alle sammen med å komme frem på best mulig måte :p

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Det er raskere å ta taxi å betale selv for å så sende inn for å få igjen pengene. Hvis fødselen starter på kveldstid så er det ikke sikkert de får rekvirert taxi siden kontorene man ringer/sender rekvisisjon til ikke er åpne. Men hvis man får rekvirert så er egenandelen 133,- over hele landet uansett hvor langt det er til sykehuset. :)
Men som sagt, (som regel) raskere å bestille taxi selv da det kun er ett vist antall taxier som kjører via rekvisisjoner. Lykke til :)

Back
Topp