Komme seg etter keisersnitt

MStavanger94

Andre møte med forumet
Februarbarna 2023
Noen som har noen tips om hvordan man kan komme seg etter et keisersnitt?
Jeg er på dag 3 å sliter enormt enda. Klarer såvidt å gå, sitte og har veldig mye smerter. Vi skal hjem fra sykehuset imorgen, er livredd! Hvordan i det huleste skal jeg ta meg av babyen?!
 
Hei, hvordan går det med deg? Fant du noe som hjalp? Jeg er noen timer etter ks men ser allerede at det blir veldig vanskelig. :grumpy:
 
Hei, hvordan går det med deg? Fant du noe som hjalp? Jeg er noen timer etter ks men ser allerede at det blir veldig vanskelig. :grumpy:
Hei. Jeg er nok en av de uheldige. Dag 18 å har mye vondt og smerter enda. Mitt råd er fortsett med smertestillende i hvertfall 2 uker selv om du føler deg bedre, kom smertene på forhånd.

Håper du ikke er like uheldig som meg!❤️ Gratulerer med den lille!
 
Hei. Jeg er nok en av de uheldige. Dag 18 å har mye vondt og smerter enda. Mitt råd er fortsett med smertestillende i hvertfall 2 uker selv om du føler deg bedre, kom smertene på forhånd.

Håper du ikke er like uheldig som meg!❤️ Gratulerer med den lille!
Jeg har det bedre faktisk, er mye oppe og det sies at det hjelper.. men det er mye begrensninger i hverdagen. Inntil i dag har mannen min vært hjemme men han må tilbake i jobb ( utrolig dårlig kontakt med fastlegen!:bored:) så det blir krevende dager nå.
Lykke til!❤️
 
Back
Topp