komfyrtopp, haster!!

@nnette

Glad i forumet
Hjelp!! Noen som kan hjelpe meg??

Har en siemens komfyrtopp, uten knotter... Samme hva jeg trykker på så kommer det opp et hengelåstegn?? Finner ikke bruksanvisningen og i disse juletider tar ingen forhandlere telefonen... Jeg skal ha gjester om ett par timer og har masse mat jeg skal steike...!!! HJelp[&:]

Stresser litt nå ja....

Takk for svar, men hengelåsen vil ikke bort[:@]

klarte det!![:D] phuh... Nå har jeg sikkert 20min på meg før snuppa våkner.... brukt 40min på den teite toppen[:@][:@]

ORIGINAL: @nnette

klarte det!![:D] phuh... Nå har jeg sikkert 20min på meg før snuppa våkner.... brukt 40min på den teite toppen[:@][:@]

Barnelås liksom, til og med foreldre ikke klarer å få det opp[8|], Hva er poenget med det da???
Var en gang på butikken og skulle kjøpe komfyr. Så prøver jeg å åpne ovns døra. får jo f.. ik den opp, så kommer en meget kjekk ekspeditør mot meg og sier: "vi har en barnelås på den", så vips en liten finger triks og den er oppe. Gjett om jeg så lite smart ut[:-].

ORIGINAL: kristine80

Typisk at sånt skjer når det passer minst.
Hvordan fikk du det bort ?

Ja, ikke sant... [:@] ble litt varm ja...
Måtte holde "på/av" tegnet inne i 5 sek...  Hvordan skulle jeg vite det liksom??? Hadde trykket på den snurrogførti ganger...[&:]
Men alt ordner seg tilslutt heldigvis...[:)] Ble ett vellykket familiedrama i dag også[8D]

ORIGINAL: @nnette

ORIGINAL: kristine80

Typisk at sånt skjer når det passer minst.
Hvordan fikk du det bort ?

Ja, ikke sant... [:@] ble litt varm ja...
Måtte holde "på/av" tegnet inne i 5 sek... Hvordan skulle jeg vite det liksom??? Hadde trykket på den snurrogførti ganger...[&:]
Men alt ordner seg tilslutt heldigvis...[:)] Ble ett vellykket familiedrama i dag også[8D]

Hehe skal ikke være lett.
Får håpe du har bedre hukommelse enn meg da, for jeg glemmer det fra gang til gang.
Håper du har fått koset deg i dag da, uten for mye mas og tjas

Back
Topp