Komfy klær til oppblåst og voksende mage, Hvor kjøper man det??

Gravidmednr.4

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
Jeg føler meg så innmari oppblåst og føler meg fæl når jeg stapper på meg mine vanlige jeans. Orker ikke kneppe knappen.. så er ute etter klær som er komfortable men fine, ikke nødvendigvis gravidklær.. føler det er litt tidlig enda.. å vil ikke sløse penger på det dersom dette ikke går veien... så er det jo praktisk å ha noe jeg kan bruke etter fødsel også når babykiloene helst skal bli litt kamuflert :hilarious:

noen som har tips??
 
Tights og strikkekjoler er min go-to akkurat nå... Fant en yogabukse på kappahl som har slapt og høyt liv. Strikkekjoler var verre, vil ha ekte ull så driver og tråler finn...
 
Både KappAhl og Cubus har sånne tynne joggebukser med bred strikk i livet som er veldig behagelig både i starten av graviditeten og etter fødsel. Jeg bor i mine nå!:p
 
Vero Moda og Only har mange gode myke bukser, og som ikke ser ut som joggebukser. Ikke for dyre heller. Bor i slike for tiden :)
 
Strømpebukser i en størrelse større og kjoler er det jeg gikk i hele forrige graviditet. Hadde bare et par t-skjorter og en bukse av gravidklær. Omslagskjoler er praktisk å amme i senere også :)
 
64C1C2B5-915C-4C96-8035-4AF0ACF20056.png Denne ble jeg tipset om.
kjøpte to i dag i L, så de skal passe utover også! Super myke og ikke stramme! :happy:
 
Jeg har ei linbukse fra h&m som er veldig behagelig :) fant likevel frem gravidbukse i dag (9+2), og ingen av mine bukser kan måle seg i komfort :love7
 
Jeg bruker jeans fra lee og levis, de som heter «mile high» super gode.. obs obs ikke gravidbukse, bruker disse til vanlig og! Jeg synes de kamuflerer oppblåsthet bra :3
 
Ville bare anbefalt å kjøpe en gravidbukse. Det er der absolutt mest komfortable syns jeg. Og koster ikke så mye penger så er ikke mye man kaster vekk om det ikke skulle gå bra.

Ellers, når jeg ikke er på jobb og må kle med litt ordentlig, så bruker jeg turbukse fra Skogstad. Ser litt mer ordentlig ut enn joggebukse men komforten eg like god, spesielt siden jeg har den en str for stor + livet kan reguleres.
 
Ville bare anbefalt å kjøpe en gravidbukse. Det er der absolutt mest komfortable syns jeg. Og koster ikke så mye penger så er ikke mye man kaster vekk om det ikke skulle gå bra.

Ellers, når jeg ikke er på jobb og må kle med litt ordentlig, så bruker jeg turbukse fra Skogstad. Ser litt mer ordentlig ut enn joggebukse men komforten eg like god, spesielt siden jeg har den en str for stor + livet kan reguleres.
Men mitt problem er at jeg ikke finner komfortable gravidbukser:eek: forrige gang ble de ikke passende rundt magen før langt uti graviditeten. De passer i selve buksa altså, men sklir nedover pga det magebåndet.... hadde fra hm sist:anyone
 
Back
Topp