Komfortabel sovestilling

mamlala

Glad i forumet
Assistert-jentene
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Augustbarna2024
Hva er den mest komfortable sovestillingen for tiden?
 
På siden med ammepute mellom beina og under magen:) Er stiv som en stokk når jeg våkner uansett, for tiden, men på denne måten sover jeg hvertfall godt:dead:
 
Sideleie her også, ligger med bbhugme langs hele overkroppen og ned mellom beina:happy:
 
Sideleie her også, ligger med bbhugme langs hele overkroppen og ned mellom beina:happy:
Signerer denne!
Bbhugme har vært gull verdt i flere måneder!
 
Sideleie med bbhugme er det som fungerer best her også, skulle helst lagt høyere med hodet pga halsbrann.
 
Klarer kun slappe av og sovne godt inn på venstre side... måtte ha pute mellom beina i starten, men nå går det greit så lenge jeg baaaaaare ligger på venstre side...
 
Når jeg legger meg så må jeg bruke hotellpute og sitteligge frem til pust og puls er i hvilemodus, ellers føles det som to drue lunger og jeg sliter med å puste..:wtf: så kan jeg legge meg på venstre side med pute mellom beina.
Kan fremdeles legge meg på rygg litt for å avlaste bekken, men kun noen minutter.
Får akkurat fem timers søvn før jeg våkner av ulike grunner, så håper ikkje de minsker mer :rolleyes:
 
Jeg sover kun hvis jeg ligger på ryggen.. alt annet er vondt/ubehagelig.. prøver så godt jeg kan å finne en ok stilling på siden, men har ikke sjangs.. så for tiden sover jeg på rygg, og sitter/ligger på rygg når jeg jobber..
 
Jeg sover best på siden med bbhugme gravidpute mellom beina (sover like godt på begge sider), evt på ryggen, legger da bbhugme-puta i en bue slik at jeg får behagelig støtte til hode/rygg:)
 
Ligger på sida, helst venstre, men prøver å vippe innom høyre i løpet av natta. Har ligget på sida uansett de siste 10 årene pga en liten ryggskade, så er vant til det. Sover vanligvis inntil lille storebror, så har ikke helt fritt valg mellom stillinger. Han blir så sur hvis jeg snur ryggen til. :hilarious:
 
bbhugme har vært en reddende engel for meg! :sleep002
 
Bytter på å ligge på rygg med pute under knærne og på siden med støtte mellom beina, bak ryggen og under magen :) Tror nok jeg må få tak i en bbhugme snart, er lite som er komfortabelt for tiden..
 
Hvilken BB hug me er det dere bruker? Ser den finnes i 2 størrelser. Vurderer å kjøpe en sånn selv :)

Har den største, var det første jeg kjøpte sist svangerskap, men da hadde jeg bekkenplager fra start. Fant den fram ganske tidlig dette svangerskapet, så den har vært fast sengepartner i flere måneder.

Syns ikke den fungerte så veldig godt som ammepute, men kommer til å teste den denne gangen også. Svigerinnen min hadde den minste som ammepute, og brukte den mye
 
Back
Topp