komfirmantsjon

Misafiona

Elsker forumet
bare lurer på hva dere syns. hvilken sum blir best og gi 750kr eller 800kr.

ORIGINAL: snart 3 barnsmor

kommer vel ann på kor nærme dere er... syns begge beløpene var mye... men 800 er vel best for konfirmanten, og 750 best for pengeboka di... [:)]

hehe, så sant så sant!

kommer vel ann på kor nærme dere er... syns begge beløpene var mye... men 800 er vel best for konfirmanten, og 750 best for pengeboka di... [:)]
Godt sagt[:D] Vi var nettopp i konfirmasjon og vi ga 750[:)] (mannen min er onkelen til konfirmanten)

Om du først skal gi så mye, "ser" det jo bedre ut med 800 kr. :)

hehe.. ja bra sakt [:D]

Begge beløpene ser bra ut.
Uansett om dere gir 750 eller 800 er det mye penger og konfirmanten blir helt sikkert fornøyd.
Var i konfirmasjon i helga og der hadde alle tantene/onklene gitt 500.

Men ville da helt klart gått for 800...Selvom jeg syns det var litt lite til så nær familie.....

ORIGINAL: Madde34

Men ville da helt klart gått for 800...Selvom jeg syns det var litt lite til så nær familie.....

synes ikek det var lite! synes man gir alt for mye i konfirmasjons gave nå til dags...

ORIGINAL: lykkelita*

ORIGINAL: Madde34

synes ikek det var lite! synes man gir alt for mye i konfirmasjons gave nå til dags...

Javel..men jeg syns det var lite..kan jeg få lov til å syns det???

Back
Topp