Kometkameratene

Kal-El

Forumet er livet
..på NRK super nå! (for de voksne som er hjemme alene nå og som følger med [:D][:'(] )

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

Har faktisk mini hjemme idag,å skjønte fort det begynte..For hun sang: Comecomeeatene[8|][8D]

Jeg er alene hjemme (jobber hjemme) og følger faktisk ofte med på det, han romfyren gjør så mye tette ting ute blant folk, synes det er hysterisk morsomt :)

ORIGINAL: Kal-El

Har faktisk mini hjemme idag,å skjønte fort det begynte..For hun sang: Comecomeeatene[8|][8D]

Jeg er alene hjemme (jobber hjemme) og følger faktisk ofte med på det, han romfyren gjør så mye tette ting ute blant folk, synes det er hysterisk morsomt :)
Hehe,jeg digger The Owl,syns han er hyyyysterisk morsom,men så har jeg extremt dårlig humor også [8D]

Owl er det han lille gærningen med hoggtennene som ikke kan snakke? Skulle ønske det fantes kometkameratene-kosedyr/dokker.

Ikke sett det før, men følger meg nå.

Den lange røde nesen forvirrer meg, sikkert pga en annen tråd jeg nettopp har ni-lest[8D]

Zook heter han minste

Synes han er morsomt. Han og Agent 25:

Står på nå. Jeg ler av det jeg!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Skal du spise hele helt aleine? ellår kan æ å få smage??? Tøffaste kommentaren te ett par så sitte å kline på ein benk..[:D]

Ja husker den :) , det var med Agent 25.

Jeg har sett en episode. Da var han agenten sendt ute for å undersøke konseptet "straff" og han satt i fengsel. Irja på 3 måneder lå på gulvet under babygymmen og mamman satt å fulgte intenst med på kometkameratene.
Synes det var kjempearti jeg. [:)]

"På jorda har de straff!"

Er det hver dag kl 10 eller?

satt å å så på d
nar då begge ungan her då
zook e desidert den stiliaste
katarina synes han  repratøren e skummel

Kometkameratene er dødsfett! Nå sitter jeg på det deilige myke kometkameratene-fleecepleddet mitt [:)] (kjøpt på princess) Håper de kommer i bamser også [:)]

Back
Topp