Kombivogn

Myntekrem

Andre møte med forumet
Bor i 3. Etg i Lillestrøm. Termin 28. Feb.
Tror kombivogn er best for meg, da jeg kan bære bagen rett ut av vogna/sportsdelen.
Da blir det ikke så tungt å bære opp, siden vogna skal stå nede i en bod utenfor trappeoppgangen.
Lurer på om noen har erfaring med kombivogner og hva som er best?
Jeg har sett i rudo sin katalog, blant annet så har emmaljunga 2 kombivogner:
Classic kombivogn og city cross kombi.
Så classic kombi i butikken deres på strømmen.
Har også lest om simo kombi på Internett i en test av barnevogner.

Bør jeg i det hele tatt velge kombivogn?
Skjønner ikke hvordan folk klarer å velge, på siden til emmalljunga så fins jo ikke de 2 kombivogner jeg så i rudo katalogen heller, hva r greia med det?

Last edited:
Bor i 3. Etg i Lillestrøm. Termin 28. Feb.
Tror kombivogn er best for meg, da jeg kan bære bagen rett ut av vogna/sportsdelen.
Da blir det ikke så tungt å bære opp, siden vogna skal stå nede i en bod utenfor trappeoppgangen.
Lurer på om noen har erfaring med kombivogner og hva som er best?
Jeg har sett i rudo sin katalog, blant annet så har emmaljunga 2 kombivogner:
Classic kombivogn og city cross kombi.
Så classic kombi i butikken dels på strømmen.
Har også lest om simo kombi på Internett i en test av barnevogner.

Bør jeg i det hele tatt velge kombivogn?
Skjønner ikke hvordan folk klarer å velge, på siden til emmalljunga så fins jo ikke de 2 kombivogner jeg så i rudo katalogen heller, hva r greia med det?
Hvorfor må du ha kombivogn? Kan da enkelt ta av bagen på en duovogn også? Skjønte ikke logikken her...

Jeg bodde i 3. Etasje uten heis, og da kunne jeg ønske at jeg hadde kombivogn. Det endte med at jeg bar ungen på armen isteden.
Så jeg ville kjøpt kombivogn:)

Hvorfor må du ha kombivogn? Kan da enkelt ta av bagen på en duovogn også? Skjønte ikke logikken her...

Tenkte at da er bagen lettest å bære? Men er nok lette bager på duo vogner også, feks Tfk joggester twist virker som en lett bag.

Jeg bodde i 3. Etasje uten heis, og da kunne jeg ønske at jeg hadde kombivogn. Det endte med at jeg bar ungen på armen isteden.
Så jeg ville kjøpt kombivogn:)

Okei, hva slags vogn hadde du da?

Okei, hva slags vogn hadde du da?
En Basson-vogn, gammel modell. Gikk ann å bære bagen, men den var kjempestor og tung.
Skal du ha vogn med 4 hjul, ville jeg hatt kombivogn. Men ellers er det mange vogner med lette bager, de fleste med svingbare fremhjul eller tre hjul.
Det er uansett greit å ha en bag som er lett å bære, f.eks. hvis du skal på helsestasjonen, på kafé eller på besøk til noen.

Du blir sterk i armene av å ha duo-vogn ;) hehe :) Jeg har Emmaljunga Duo Edge, og bor i 4. etasje uten heis.... Men synes du det er tungt får du tak i mange softbagger som passer oppi duovognbagger, så er det lettere å bære :) Emmaljunga har "Quadrolift-baggen"
Synes kombivogner ofte blir veldig bred og lang i forhold til andre.... Men dra heller i butikken å prøv å bære forskjellige bagger fra alle typer vogner :D

Back
Topp