Kombivogn

Mamma842

Forelsket i forumet
Hei jenter :-) Jeg/vi trenger hjelp til å velge vogn.. Regner med vi må ha kombivogn, da vi må bære bagen opp en trapp og la vogna stå i en felles gang. Vil også ha en vogn som ikke er så brei, og gjerne svingbare forhjul. Mannen liker 3-hjul, jeg liker 4-hjul. Tenker at når jeg reiser med buss vil det være lettest å komme av og på med 4-hjul.. Erfaringer med dette? Vi har ikke bil.. Blir mye trilling i by, ikke så mye i skog og mark.. :-)

Håper på noen tips og råd!

Nitro ciry er en kjekk vogn, men det er kun en såortsvogn, men går an å kjøpe hardbag som du kan ha oppi som er lett å bære:) den har svingbarehjul, men firehjul, jeg er ikke fan av vogner med tre hjul..

Mountain buggy er også bra !! Jeg hadde den da jeg bodde i oslo og det fungerte kjempefint :) 3 hjul bare, men man kan låse fremhjulet så den er stødig å ta både inn og ut på buss/trikk ! Bagen er bare å kneppe av/på med 2 knepp :)

Mountain buggy er også bra !! Jeg hadde den da jeg bodde i oslo og det fungerte kjempefint :) 3 hjul bare, men man kan låse fremhjulet så den er stødig å ta både inn og ut på buss/trikk ! Bagen er bare å kneppe av/på med 2 knepp :)

Er bagen myk eller hard? Har den håndtak så den går an å bære med en hånd?

Den jeg har fra 2007 er ihvertfall hard ! :) Regner med de er rimelig like idag:) Er håndtak ja :) Bagen er mindre enn mange andre bager, men den passer lenge til sommerbarn:) Brukte den i litt over ett halvår med junigutten min, mens med hu jeg fikk i oktober ble den litt trang litt tidligere enn jeg egentlig ville gå over til sportsdel med vinterpose/dyne og tjukke klær i :)

Back
Topp