Kombivogn - duovogn????

Grete71

Forumet er livet
Hva er forskjellen???? Leste det for 4 år siden, men husker ikke forskjellen... [8D]

ORIGINAL: limafre

Kombi har bagen oppi sportsdelen. Duo har separat bag og sportsdel.

Huh? [8D] Kombi; setter bagen oppi sportsdelen? Altså 2 deler. [8D] Men da er jo delene separat, slik som i duo-vogn? [8D]

Kall meg gjerne dum, men dette forstår jeg jammen ikke!!!! [8D][:D][8D][:D][;)]

ORIGINAL: *eim*

kombivognen står bagen inni sportsdelen, så når du er ferdig med bagtiden, så tar du bare ut bagen og vips så har du en sportsvogn.

når det gjelder duovogn så har du bagen på understellet. så når bagtiden er ferdig så må du ta av bagen og feste på sportsdelen.....

[8|][8|]var dette bedre forklart??? forklaring er ikkke min gode side..... hehe.

Jaaaaa forstod nå! [8D] Da har jeg altså en kombivogn hjemme.... [8D][:D] Så hvis du har en duo-vogn så må du på en måte ha dobbelt så mye lagringsplass fordi den er i 2 deler... Altså må jeg kjøpe en kombivong. [;)]

Ja det er jo sant... [8D][:D] Men jeg forstod i hvert fall poenget! [:D] Tror jeg holder en knapp på kombi-vogn jeg... I så fall får jeg bruke den jeg allerede har, men den er en del år gammel, og litt slitt... Nei, jeg vil ha en "ny" tror jeg.. [8D][:D]

Blir ikke vognkjøp NÅ - i hvert fall vente til etter UL! [8D]

Jeg hadde kombivogn sist, med vinterpose oppi, og det var fortsatt "god" plass. Men kan jo være at det er litt bedre plass i den gamle typen.

Sniker frå Desember 2009...[;)]

Eg skal ha kombi, sidan ein med den lett kan ta ut bagen (med ungen oppi) og ta med "over alt".
Om du for eksempel skal på besøk, -parker vogna utanfor og løft ut bagen med ungen i, og ta med inn!

Det kan du ikkje gjere med Duo vogna!

-Berre eit tips... [;)]

kan jo tenke litt på når på året barnet kommer til og[;)]. Når jeg fødte i september var det greit med stor bag med god plass til pose etc. Men denne gang kommer barnet i mars og det er ikke mange mnd som en har behov for pose, dyner osv, så da kan jo kombivogn være greit sånt sett. (håper hvertfall på en varm sommer[:D][8D])

no har eg ENDELIG bestemt meg for både merke og type. det blir en vendbar simo kombi. men ho dama på butikken virket ikkje heilt opplyst.. ho sa at vendbart understell ikkje hadde noke å sei for hvilken retning ungen sitter i. videre sa ho at det går an å ha både kompakt understell og vendbart i samme vogn. det hadde vel ikkje vært to forskjellige hvis det gikk ut på det samme!??

Back
Topp