Kombinere vognkjøring med bæring

Frkn

Forelsket i forumet
HEI!

Datteren min har i det siste mislikt vognen. Hun har tidligere pleid å sovne nesten med en gang jeg legger henne ned, men nå er hun våken og vil opp og se. Jeg forsøkte å ta henne i bæresele en tur, da var hun kjrmpeblid hele veien..

Dere som kombinerer bæring med vogntur, kjører dere bærejakke/vogn bag

Eller vinterdress og dyne i vogna?
 
HEI!

Datteren min har i det siste mislikt vognen. Hun har tidligere pleid å sovne nesten med en gang jeg legger henne ned, men nå er hun våken og vil opp og se. Jeg forsøkte å ta henne i bæresele en tur, da var hun kjrmpeblid hele veien..

Dere som kombinerer bæring med vogntur, kjører dere bærejakke/vogn bag

Eller vinterdress og dyne i vogna?
Har aldri hatt bærejakke.. Men har hatt varme klær på babyen slik at jeg kan bære om jeg må mens vi er på trilletur.. varme sokker og god lue.. du kan jo jo låne en jakke av mannen om de passer eller ha en vid jakke som går rundt begge to om du bor ett sted det er veldig kaldt?
 
Har alltid bæresele og et lite pledd med når vi skal på trilletur! Tar av jakken når jeg tar på selen, for å få den så nærme kroppen som mulig, å så prøver å dekke oss begge med jakke, skjerf, pledd... har fungert fint! Bruker skinnpose i vogna og vil ikke kle på for mye oppi den, så da får d heller bli litt klønete med mange lag om vi må frem med selen.:)
 
Har ulldress på og om nødvendig et ullpledd og vindcover uten på bæreselen :)
 
Back
Topp