kombi vogn

ORIGINAL: IsaMy

Nope.. fornøyd  med simon min jeg.. [:)]

jeg å![:D]
har en quinny zapp også da, men den er det ikke full liggestilling på!

ja vi ser etter vogn..vil ha en som er liten når den blir lagt sammen og det er IKKE kombi vognen.

Skrev feil hehe..har emmaljunga smart duo[:)] har lyst på simo reisetrille[:D]

nå har ikke jeg kombi, men duo! Kjempe fornøyd med den! men den blir veldig tung å ta ut og inn av bilen hele tiden og vil ha noe som blir litt mer lettvint nå som det nærmer seg sommer [:)] Derfor blir vi å kjøpe simo reisetrille! Kommer fremdeles til å bruke min simo duo da, når vi f.eks skal gå tur, hun skal sove ute eller noe! men skal vi på shopping eller borte på besøk o.l blir nok trilla brukt [:)]

ORIGINAL: Jente_1988

nå har ikke jeg kombi, men duo! Kjempe fornøyd med den! men den blir veldig tung å ta ut og inn av bilen hele tiden og vil ha noe som blir litt mer lettvint nå som det nærmer seg sommer [:)] Derfor blir vi å kjøpe simo reisetrille! Kommer fremdeles til å bruke min simo duo da, når vi f.eks skal gå tur, hun skal sove ute eller noe! men skal vi på shopping eller borte på besøk o.l blir nok trilla brukt [:)]

samme her, bare eg har emmaljunga no.... trur eg har lyst på simo si trille eg også [:)]

Ja, jeg skal kjøpe Simo reisetrille.... Har bare ikke kommet så langt ennå !![:D]
Har Simo kombi nå, men synes den er så tung å løfte ut og inn i bilen samt at den er ganske stor og tar mye plass inne i butikker o.l...[:)]

ORIGINAL: RonjaR

Ja, jeg skal kjøpe Simo reisetrille.... Har bare ikke kommet så langt ennå !![:D]
Har Simo kombi nå, men synes den er så tung å løfte ut og inn i bilen samt at den er ganske stor og tar mye plass inne i butikker o.l...[:)]

SIGN [:D][:D][:D]

Skal kjøpe trille, men det er bare fordi vi skal ut å reise. Syns ellers sportsdelen på duovogna (Brio) er helt topp[:)]

Vi har prata om å kjøpe trille...men aner ikke hvilken trille vi skal kjøpe enda. Noen anbefalinger?

ORIGINAL: Liidsi

Vi har prata om å kjøpe trille...men aner ikke hvilken trille vi skal kjøpe enda. Noen anbefalinger?

Teutonia timmy![:D]

nei tror ikke det,, bruker sportsdelen som trille.. veeeldig fornøyd me den[:D] har stokke

Tror ikke vi kommer til å gjøre det. Har OTH og er veldig fornøyd med den. Har og quinni zapp men den er det ikke liggestilling på.

Back
Topp