Kom tiltakslyst

Dollface

Forumet er livet
VIP
så skal du motstand finne... [:-]

Jeg kjenner jeg burde ha gjort noe fornuftig i dag, men orker jeg? Nei........
Lå rett ut med spysjuka i går, alt jeg fikk i meg var et par glass pepsi max [8|]

så skulle jeg ha laget middag- og handleliste.. dusjet.. rydda litt.. funnet ut hva som lukter vondt på kjøkkenet.. lest litt.. og kanskje vaska noe tøy...

bah.. [>:]

nei, off, off.. denne tiltakslysten er ikke å finne her heller.. '

Selv ligger jeg her med stygg hoste og feber.. noe jeg ikke har hatt på maaaange år - så her knasker jeg paracet - eller egentlig hva som helst for å føle meg litt bedre.. så nå prøver jeg på en sånn cocktail med ibux og paracet.. hvem vet.. kanskje jeg får en aldri så liten kikk til å sett på en vask ihvertfall.. for det trengs!

God bedring Dollface[:)]

Hvorfor gjøre i dag, hvis du kan utsette til i morgen?

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Si det si det.. [:D]

[hr]

Takk i lige måde lilla gumman [:)]

Ja, hvor er tiltakslysten....[&:]

Har vært på jobb i et par timer jeg, men måtte gå hjem siden jeg ikke er helt i form[&o]
Festlig å bli syk nå når vi skal reise på torsdag[>:]

Men vaskehjelpen har nå vært her i dag ([8D]), og sambo er hjemme, dermed slipper jeg nok billig unna i dag....[;)]
Men burde ha tenkt på den pakkingen...*orkerikke*

....men du har da all grunn til å være litt slakk i dag også siden du kastet opp i går, og knapt nok har drukket...Ta det litt rolig i dag også du[;)]

Jeg har faktisk klart å starte en maskin med tøy. Ganske fornøyd med det egentlig:)
Vært på do siste døgnet, klarte endelig få i meg en skive isted. Får se om det hjelper litt på energien.

God bedring til alle andre som er syke

jeg tror jeg ryddet den vekk i går...[8|]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Hihi.. tenkte jeg også på idag...
Jeg er sååå giddalaus idag[:-]

ORIGINAL: Oline

Er kjemisk fritt for tiltakslyst her også.

Er 20% sykemeldt, og har syedagen min i dag.
Men så er gutten febersyk og hjemme fra barnehagen.
Så planen om å påføre seg selv liggesår ved å tilbringe hele dagen i sofaen har blitt litt forandret på...

det skal du igrunn være litt glad for.. [8D]
Jeg har faktisk skamvondt i hoftene etter å ha sovet i særs ubekvemme stillinger på sofaen og i senga i går - alt for å ikke ligge sånn at jeg spydde i søvne.. [:-]

ORIGINAL: Dollface

Er kjemisk fritt for tiltakslyst her også.

Er 20% sykemeldt, og har syedagen min i dag.
Men så er gutten febersyk og hjemme fra barnehagen.
Så planen om å påføre seg selv liggesår ved å tilbringe hele dagen i sofaen har blitt litt forandret på...

det skal du igrunn være litt glad for.. [8D]
Jeg har faktisk skamvondt i hoftene etter å ha sovet i særs ubekvemme stillinger på sofaen og i senga i går - alt for å ikke ligge sånn at jeg spydde i søvne.. [:-]

Du burde jo lagt deg i stabilt sideleie, sånn at evt spy bare ville renne ut.

Og hoftene/bekkenet mitt er uansett et tapt slag...

Jeg prøvde det, men da rant mageinnholdet oppover mot spiserøret, så jeg måtte ligge i vinkel slik at det skulle renne nedover istedenfor.. [8D]

Back
Topp