kom over en blogg

TinaCelineeey

Forumet er livet
http://killingmyemptyheart.blogg.no/1294144761_nr_man_mister.html?c=1294un146755517

Emh...
Hu fikk positiv test, viste 1-2 uker, også drar hun på julebor og drikker Gløgg med rødvin i, og en cider[:-]
også mistet hun begge fostrene...

Hva synes man??

Jeg tenker at jeg ikke orker å bry meg det minste. Not my life, not my problem.

Uff... At det fins så uvitende mennesker enda...

De var nok ikke levedyktige uansett rødvin og cider.

når man er så kort på vei, så deler ikke fosteret og moren samme blod da.
Så det at hun drakk gløgg med vin og en cider var nok garantert ikke årsaken til at hun mistet.
Det ville nok skjedd uansett det.
Så har ingen mening om det.

er nok ikke den cideren eller den gløggen som gjorde det...

Syns det var en trist, og veldig åpen historie jeg. Tøff som klarer å sette ord på alt! 

ORIGINAL: *yummymummy*

Så det at hun drakk gløgg med vin og en cider var nok garantert ikke årsaken til at hun mistet.

Foster og mor deler ikke blod på noe tidspunkt.

Jeg tenker at det var mye der som ikke hang helt på greip....[8|]

"Jeg gikk rett opp på fødeavdelingen hvor jeg fikk snakket med jordmor. Hun ordnet det slik at blodprøvene ble sendt med ambulanse til Haugesund samme dag, og jeg kom til å få svar neste dag."

"Jeg ble informert om at jeg fikk narkose i blodet, også ble det plassert en maske foran ansiktet mitt. "Sov godt" var det siste jeg hørte. Jeg ble vekket igjen etter 10 minutt. Føltes ut som jeg hadde sovet i evigheter."

Sorry asså, kan ikke forestille meg at de velger å bruke ambulanse til sånt, og du er ikke kommet ut av operasjonssalen engang etter 10 minutter....

Hun røkte 3 sigaretter per dag, men trodde det var den lille slanten med alkohol som gjorde det??
Det var nok ikke noen av delene, sannsynligvis var de bare ikke levedyktige, men trist er det uansett..

ORIGINAL: Jogger`n

ORIGINAL: *yummymummy*

Foster og mor deler ikke blod på noe tidspunkt.

nei, det vet jeg egentlig jeg også. Men orket ikke gå gjennom en grundig forklaring på hvordan det der med morkake og plommesekk og næringsstoffer fra mors blod, til morkaken og til barnet og sånn fungerer.

ORIGINAL: Kattekvinnen

"Jeg ble informert om at jeg fikk narkose i blodet, også ble det plassert en maske foran ansiktet mitt. "Sov godt" var det siste jeg hørte. Jeg ble vekket igjen etter 10 minutt. Føltes ut som jeg hadde sovet i evigheter."

Sorry asså, men du er ikke kommet ut av operasjonssalen engang etter 10 minutter....

mhm

ORIGINAL: vetlemeg

Uff... At det fins så uvitende mennesker enda...

"Jeg gikk rett opp på fødeavdelingen hvor jeg fikk snakket med jordmor. Hun ordnet det slik at blodprøvene ble sendt med ambulanse til Haugesund samme dag, og jeg kom til å få svar neste dag."

Sorry asså, kan ikke forestille meg at de velger å bruke ambulanse til sånt, og du er ikke kommet ut av operasjonssalen engang etter 10 minutter....

vel...ble informert om at utskrapninga ville ta 10-15 minutter..men var så sliten etter narkosen at jeg ikke har begrep om hvor lenge jeg var inne..

ORIGINAL: tindra

vel...ble informert om at utskrapninga ville ta 10-15 minutter..men var så sliten etter narkosen at jeg ikke har begrep om hvor lenge jeg var inne..

Har hatt utskraping selv, og det tok nøyaktig 30 minutter fra jeg sovna på operasjonsbordet til jeg våkna på samme plass, jeg var med andre ord ikke trilla opp på oppvåkning enda. Så nekter å tro at de har lagt henne i narkose, tatt utskrapning og trilla henne til oppvåkning i løpet av 10 minutter.

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: tindra

Har hatt utskraping selv, og det tok nøyaktig 30 minutter fra jeg sovna på operasjonsbordet til jeg våkna på samme plass, jeg var med andre ord ikke trilla opp på oppvåkning enda. Så nekter å tro at de har lagt henne i narkose, tatt utskrapning og trilla henne til oppvåkning i løpet av 10 minutter.

Jeg våknet opp på oppvåkningen 20 minutter etter at de trillet meg inn på op-salen i følge mannen, så det varierer nok[:)]

MEN, det tar ikke en uke for å få resultater på en slik test.. Fikk vite det dagen etter den siste var tatt jeg.

Ja, det varierer nok, men synes 10 minutter var litt drøyt. Samme det at ambulansen hadde frakta blodprøvene til Haukeland...[8|]

Tok hu g-test i bilen??[8|][8|]

ORIGINAL: Kranglefanten

De var nok ikke levedyktige uansett rødvin og cider.

ORIGINAL: BitzyhogJulia

man tenker at hun hadde nok mest sannsynlig mistet likevel.....

jeg helte i meg litt mere enn gløgg når jeg var 1-2 uker på vei![8D][8D][8D] REN sprit der i blant... (jeg visste det ikke)

ORIGINAL: HanneHM

Syns det var en trist, og veldig åpen historie jeg. Tøff som klarer å sette ord på alt! 

Enig...

Syns også der var ting som skurra litt, men gidder ikke henge meg opp i detaljene, syns bare synd i henne jeg [&o]

Back
Topp