Kom og kjøp!!!

Hilde-Anita

Gift med forumet
Mann og 4 uker gammel gutt til salgs!
To til prisen av en!
BILLIG BILLIG

er det noen spesiell grunn til salget??

HAhahaha [:D] Høres jo ut som en grei pakke det. [:)]

[:D][:D][:D][:D]Nesten alle er eller kommer til å være samme situasjon som deg.. Du har nok annonsert på feil plass[8D]Er de slitsomme ?

I fare får å ikke få solgt de så må jeg opplyse om at gutten lider av luft i magen og vil derfor ikke sove, og mannen er LAT!

hmm. Ikke bra. Spark han opp av sofaen eller hvor han nå er. Lykke til

ORIGINAL: chello

har den samme late mannen her hjemme, så vist jeg bare kan få den NYDLIGE sønnen din til bytte mot en plagsom hund så er det i boks!!!!!

Heeelt i orden (bare jeg får han tilbake når luftproblemet har gått over)!
Men det kan kanskje bli litt forvirring med to Lucas i huset [8D]

Kan jeg sette han i bånd sammen med hunden din da???

ORIGINAL: toveli6

ORIGINAL: Hilde-Anita

I fare får å ikke få solgt de så må jeg opplyse om at gutten lider av luft i magen og vil derfor ikke sove, og mannen er LAT!

Da kan jeg godt bytte/kjøpe... mannen min er like dann.[8|]... 'du er hjemme hele dagen er jeg som skal på jobb i morra tidli.....' pleier oh være kommentaren han kommer med hvis jeg blir irritert[:'(]

Hørtes ikke ut som noen god deal...
Bamse begynner på jobb kl seks, men kommer seg jo aldre i seng. "Skal bare" først..... blæh!! [:'(]

Også får du kjøpe minifom dråper til lille gutten!

ORIGINAL: Jordbæret

Også får du kjøpe minifom dråper til lille gutten!

Det har vi, men han ligger med hoftepute så han får ikke trekt opp føttene eller bevegd seg slik han vil.
Slipper kanskje løs om 14 dager *håpe håpe*

uffda.... nei da blir det litt vanskeligere.. Stakkars, er vondt med luftsmerter..

Vi kan bytte mann. Min har har sakkt ja til å jobbe overtid hele uken og jeg hadde ordna hjelp til helgen for det var da han skulle ha jobbet masse.
Nå vi ikke har kommet i rutine og har en 5 åring som trenger hjelp til ALT så er det ikke bare å ta to unger alene enda.
Så i dag gikk vann flaska rett i veggen for jeg var så sint [8D]

Back
Topp