Kom morsfølelsen rett etter fødsel?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Umiddelbart! Og samtidig blir den større og større.
 
Den kom heldigvis i det jeg fikk han opp på brystet. Hadde vært så stresset i forkant at jeg var redd den ikke ville komme
 
Ja, med en gang her:)
 
Nei,kom gradvis denne gang. Sist kom den etter 4 dager.Tok lenger tid denne gang
 
Ja :)
 
Med første tok det rundt 3 mnd...
Nå er nr to 8 uker å den har enda ikke kommet :/ prøver ikke å stresse for når den kommer så er den helt overveldende og fantastisk <3
 
Ja, det gjorde den. Får tårer i øynene bare jeg tenker tilbake på det.

Samme her. Har et par bilder av han når han bare er noen minutter gammel og ligger hos mannen og studerer han. Å så har han de skrukkete fingrene sine rundt mannens finger. Han var så ny her i verden og sååå utrolig fin.. jeg ser på bildet nesten daglig å får tårer i øynene hver gang. Er nesten litt skummelt å føle SÅ mye for et annet menneske :) Jeg trodde jeg elska mannen max, men de følelsene er jo INGENTING i forhold til følelsene jeg har for lille gullegutten. Åsså har han blitt så stor nå allerede og det er liksom litt trist det også.. :) Noen ganger tenker jeg at jeg kunne hatt 10 stykk av disse skjønningene, samtidig som jeg nesten ikke tørr å få flere for jeg er så redd for at det skal skje de noe.. at hvis det ikke går bra med han i livet så kommer aldri mitt liv heller til å bli bra.. huff..skummelt at noen kan bety så vanvittig mye for meg..
 
Her har det kommet gradvis begge gangene. Men det kom litt raskere med lillebror en storebror.
 
Både og. Altså, jeg visste han var der, og jeg var så glad og stolt av mesterverket, også så rørt. Men samtidig var det ufattelig at han var min. Er uendelig glad i han, selv jeg enda ikke helt forstår at han er her hos meg! Men morsfølelsen, den er her, og har bare blitt sterkere. :)
 
Kom gradvis hær å :) har ælska gullet siden fødsel men tror jeg brukte lang tid på å få d til å gå opp for meg at jeg nå var mamma <3 men no 11 uker gammel kan jeg ikke forestille meg livet uten <3
 
Back
Topp