Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi han bare kaver og griner hele tiden :/ ser ut som det holder på å snu litt nå, heldigvis.Bare lurer på hvorfor dere ikke kan reise noe sted?
Husk at ting blir enklere og mye av rosemalingen helt enkelt er akkurat det; rosemalingPrøv å ikke bry deg om andre og tenk fremover!
![]()
Signerer denne!Tok og tar tid her også. Jeg elsker den lille jenta mi mer enn alt. Men må innrømme at jeg skulle ønske at jeg fikk en mer kraftig følelse da hun kom til meg første gang. Det er helt fjernt å tenke at jeg er mor og at jeg har en datter. Men jeg vet ikke, hva innebærer denne morsfølelsen?
Jeg skalv så fælt pga adrenalin etter fødselen så jeg turte ikke holde henne når de la henne på brystet så her måtte far steppe inn etter at jeg 3 ganger hysterisk ba han ta henne. Nå måtte jeg inn under narkose etter fødselen så fikk ikke holde snuppa før 3 timer etter fødsel eller noe.
Jeg husker jeg gledet meg til å bli lagt under i narkose slik at jeg slapp alt mas og sluttet å skjelve. Det er fælt å miste kontrollen over kroppen på den måtenKjenner meg sååå igjen! Hadde en rask fødsel som endte opp med at kroppen ristet i to-tre timer etterpå.. Holdt han hele tiden mens jeg ventet på å få dra ned på operasjonsstua for å syes. Husker jeg fikk mange gratulasjoner av jordmødre/sykepleiere på vei ned til o.stua, men det føltes så fjernt ut... Var borte i 3,5 time mens far hadde han. Kjemperart å komme opp igjen til rommet etter å h a vært i narkose og fått en god dose morfinså den morsfølelsen kom heller ikke med en gang.. Men hiv og hoi: jeg elsker gutten min <3
Jaaa.. Helt rart å ikke klare å gjøre noe med det. Fikk på en måte aldri "landet" rett etter fødselen. Uten å høres ut som en som er avhengig av noe dop/rus, så kan jeg kjenne igjen den følelsen av å glede seg til narkose. Husker jeg våknet opp og følte en ro i kroppen - noe som var enormt godt etter den påkjenningen.Jeg husker jeg gledet meg til å bli lagt under i narkose slik at jeg slapp alt mas og sluttet å skjelve. Det er fælt å miste kontrollen over kroppen på den måten![]()