M
Moderator Irene
Guest
Eller hvordan var det for deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skalv så fælt pga adrenalin etter fødselen så jeg turte ikke holde henne når de la henne på brystet så her måtte far steppe inn etter at jeg 3 ganger hysterisk ba han ta henne. Nå måtte jeg inn under narkose etter fødselen så fikk ikke holde snuppa før 3 timer etter fødsel eller noe.Ikke her, nei. Prøvde gi han lit pappaen rett etter fødsel, men fikk jo ikke lov til det siden vi måtte få i gang melkeproduksjonen. De 3 månedene nå har også vært ganske harde med myye gråt og kaving. Jeg har ofte kjent på at jeg skulle ønske jeg aldri ble gravid og savnet tiden før..
Endelig begynner det å gå seg litt til nå når vi har begynnt med delamming og mini er litt mer fornøyd.
Er vel tabu og si slike ting, men sånn har der vært for meg..
Ikke her, nei. Prøvde gi han lit pappaen rett etter fødsel, men fikk jo ikke lov til det siden vi måtte få i gang melkeproduksjonen. De 3 månedene nå har også vært ganske harde med myye gråt og kaving. Jeg har ofte kjent på at jeg skulle ønske jeg aldri ble gravid og savnet tiden før..
Endelig begynner det å gå seg litt til nå når vi har begynnt med delamming og mini er litt mer fornøyd.
Sånn har jeg også følte det, savnet tiden før. Da alt var så mye enklere. Tenkt at jeg aldri hadde blitt gravid om jeg visste hvor slitsomt det ble. Men saken er at det hadde jeg vel ville blitt uansett. Og nå som lille gutt er 4månder og hverdagen har begynt å gå seg til. Er alt så mye lettere. Jeg er litt tryggere på meg selv og lille gutt litt lettere å forstå. Og morsfølsen kom for meg etter noen uker.Ikke her, nei. Prøvde gi han lit pappaen rett etter fødsel, men fikk jo ikke lov til det siden vi måtte få i gang melkeproduksjonen. De 3 månedene nå har også vært ganske harde med myye gråt og kaving. Jeg har ofte kjent på at jeg skulle ønske jeg aldri ble gravid og savnet tiden før..
Absolutt ikke tabu å si! Og viktig å tørre å si det! Gjør deg nemlig ikke til noen dårligere mor likevel!Ikke her, nei. Prøvde gi han lit pappaen rett etter fødsel, men fikk jo ikke lov til det siden vi måtte få i gang melkeproduksjonen. De 3 månedene nå har også vært ganske harde med myye gråt og kaving. Jeg har ofte kjent på at jeg skulle ønske jeg aldri ble gravid og savnet tiden før..
Tror det er viktig å huske på at babyer er forskjellige. Vi var forberedt på våken netter og kolikk, men har fått en baby som bare sover godt og er super blid. Poenget mitt er at man kan ikke sammenligne seg med andre og skal man overleve småbarnsperioden så må man være ærlig ovenfor seg selv egoist ovenfor andre ;-)Det er så godt å høre
Føler alle mødre jeg snakker med bare ser forsktekket på meg når jeg sier det.. Men hvis noen spør, sier jeg alltid at det er tøft, MYE tøffere enn jeg noen gang kunne forestillt meg! Og at det til nå har vært mere slitsomt enn gøy. Føler alle rosemaler babytiden slik, og sikkert derfor jeg også gikk på en liten smell.
Synes også det er litt trist å se på andre som har små babyer og reiser på små ferier med ungen og koser seg gløgg. Vi kunne aldri reist noen plass
Bare lurer på hvorfor dere ikke kan reise noe sted?Det er så godt å høre
Føler alle mødre jeg snakker med bare ser forsktekket på meg når jeg sier det.. Men hvis noen spør, sier jeg alltid at det er tøft, MYE tøffere enn jeg noen gang kunne forestillt meg! Og at det til nå har vært mere slitsomt enn gøy. Føler alle rosemaler babytiden slik, og sikkert derfor jeg også gikk på en liten smell.
Synes også det er litt trist å se på andre som har små babyer og reiser på små ferier med ungen og koser seg gløgg. Vi kunne aldri reist noen plass