Kom morsfølelsen med ein gong etter fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Absolutt ikke, vet igrunn ikke om den er helt pā plass ennå. Er stolt av henne, glad i henne og alt dette. Men den morsfølelsen alle snakker om? Nei vet ikke

Er det fælt av meg å si?

Absolutt ikke, vet igrunn ikke om den er helt pā plass ennå. Er stolt av henne, glad i henne og alt dette. Men den morsfølelsen alle snakker om? Nei vet ikke

Er det fælt av meg å si?

Vet ikke helt hva som menes med denne morsfølelsen?! Jeg elsker jo henne over alt og kunne aldri vært foruten. Det tror jeg alle mødre føler, kjærlighet til barnet sitt, og det er ingen som føler på samme måte. Jeg sitter ikke akkurat å gråter bare jeg tenker på henne, for meg høres det litt rart ut, mens for noen er vell det normalt. Men de som føler så sinnsykt sterkt er jo de man hører om, så man kan vell begynne å lure på om det er noe gale med meg? Men nei, alt er like normalt, som sagt over her så elsker de fleste barna sine men man elsker på forskjellige måter. Det er iallefall mitt syn på saken..

Morsfølelsen kom sakte men sikkert sammen med hennes første skikkelige smil da hun var 3 uker :)

Den der var litt vanskelig syns jeg.. Ja, jeg følte meg som mammaen hans med en gang - men jeg hadde plutselig vanskeligheter med og virkelig forstå hva begrepet "mamma" egentlig betyr, tror jeg.. Til tross for at jeg selvsagt vet hva det betyr! Jeg husker jeg syns det var rart å si ting som "har du sovet godt ved siden av mamma" når jeg snakket til han. Det var jo helt nytt for oss, men jeg elsket det fra dag én ♡

Den kom med en gang! <3 noe annet ville vært veldig rart syns jeg. Kan ikke helt forstå at ikke alle får den? Det er jo det vi går å venter på i over 9 måneder; Å bli mamma. <3

Alle elsker vell barnet sitt over alt og føler seg som mamma til de små. Det er vell det dere mener med morsfølelsen? Eller?

Tja :-) Elsket det lille nurket fra første sekund, men det tok vel en stund før jeg ble vant til tanken på at hun var min og at jeg var blitt mamma :-)

Back
Topp