Kom mensen.....

Kaimana

Gift med forumet
Ja jeg trur det,en uke før tiden tilogmed,jeg har ALDRI hatt tullete sykluser på noen måter,men nå var det noe brunt og litt blodig på papiret,så da får jeg nesten satse på mai 2011 hvis dette ikke var en festeblødning eller hva det blir kallt[:'(]

Jeg som nå hadde øynet ett lite håp,men jeg skal krysse fingrene for alle dere nygravide,førstegangs mammaer ogflerbarnsmammaer om at dere får ett hærlig svangerskap

Så kjedelig, krysser fingrene for at det er ei festeblødning.

ORIGINAL: Jordbærjente

Så kjedelig, krysser fingrene for at det er ei festeblødning.

Jeg krysser fingrene for det selv,men jeg har jo hatt så mens smerter i magen noen dager nå,og hummm,jeg har aldri vært med på noen festeblødning før

jeg hadde d med nr. 1. Så jeg trodde d var mensen, så den mnd testet jeg ikke siden jeg hadde testet negativit så mange ganger før og ville ikke bli skuffet. Så da jeg fikk vonde pupper tok jeg en test og den var positiv og dagen etter fikk jeg se et bankende hjerte på ultralyd. Jeg fortsatte å blø noen uker til. Så det er fortsatt håp på at spiren er der[:D]

WOW-men når får man denne festeblødningen da? Jeg hadde eggløsning 12-13.juli sånn ca

jeg begynte å blø ca en uke før mensen, men det var brunt litt frisk blod og sånn.. 

Tror jeg leste et sted at man kunne ha festeblødning 5-12 dager etter EL, så det passer jo ganske så bra for deg[;)] Jeg hadde forresten også "mensensmerter" for en uke siden... Lykke til! Krysser fingrene alt jeg kan for deg!

OI se her ja,det var godt jeg "spurte" om det her inne da[:D] Skal ikke gi opp håpet helt nå...

Naaaai.. ikke gi opp håpet ennå. Vi håper det er festeblødning bare [;)] og ang mens"smerter".. det har jeg hatt siste uka.. pleier kunn ha det første/andre dag av mensen.. [:)]

ORIGINAL: Jordbærjente

krysser fingrene for at det er ei festeblødning.[:D]

Jeg krysser hardt for at der er festeblødning!!
Vi ønsker at du skal være her med oss[:)][:)]

Tusen takk snille skjønninger... Jeg hoppet inn på før svangerskapet (som noen tipset om) Og det er bare mer blod nå,og skjønner ingenting siden det er 1uke for tidlig[8|] Ble egentlig kjempe lei meg for at det ikke var vår måned denne gangen,og jeg leser meg ihjel om hva festeblødning er og hvor lenge den varer,men finner ingen gode svar.

Men jeg øsnker alle dere gode april-jenter ALT godt og masse lykke til

Back
Topp