Kom igjen jenter! Skravle, skravle!

Monroe

Betatt av forumet
Nå nærmer vi oss skjult gruppe! Oppfordrer alle til å skravle masse, svar på de fleste tråder daglig. Jeg kjenner jeg holder mye tilbake fordi "alle" kan se det vi skriver. Gleder meg til å kunne åpne meg ordentlig for dere, så kom igjen og svar på så mange tråder dere kan hver dag <3

Snaaart :D gleder meg :p

Kanskje på tide å finne tilgangsansvarlig og sånt?? :) Noen som melder seg? ;)

Men.. siden jeg ikke har vært her i en mnd, så får ikke jeg være med i skjult gruppe da? :(

Åpner meg heller ikke noe særlig, så gleder meg til skjult :) Var og er uteolig glad i jentene fra forrige termingruppe og håper vi kan få det like trivelig :)

Skravle, skravle... Kommer väll fler og fler inn her nå, så vi har vell strax nådd målet :)

Skravle litt jeg også ;) Håper jeg kan være med inn når gruppa blir skjult :shy: må vente en mnd?

Men.. siden jeg ikke har vært her i en mnd, så får ikke jeg være med i skjult gruppe da? :(

Vi bestemmer selv reglene, og har sett en gruppe hvor det var regel om 14 dagers medlemskap på bv, og 100 innlegg på termingruppen. Normalt er det vel en måneds medlemskap og 50 innlegg på termingruppen som gjelder. Kanskje det er stemning for en sånn regel?

Back
Topp