Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei nu! To, 2!!! stykk med termin 2. mai som har fått/får idag!!! E det lov, eller??? Synes det e urettferdig, æ...[:(] Så nu må vi henge i og få klemt ut de her ungan, jente!!!![:D]
Nå er det min tur!Prøver å fortelle Alexander at det er flaut å bli slått av "halve" mai gjengen-sånn på målstreken,men tror ikke han gidder å høre på meg.... Dette lover ikke bra ,ikke en gang født ,og så sta!!! Prøver å skremme han ut jeg.........
Satser på at inatt er natta! Har dere hørt at massasje/trykk på innersiden av fotbladet skal hjelpe, eller? Den lille forhøyningen som liksom ligger under/ på innsiden av føttene når du ser på dem skal visstnok være et punkt som stimulerer sammentrekning av diverse muskler, inkl. livmora. Her skal det masseres ikveld![:D]
Det prøvde samboer på igår! Han tenkte vel på uttrykket: skremme vannet av mæ!
Vannet gikk ikkje, men æ holdt sjøl på å bli tullat av at han gikk å skremte mæ heile kvelden![:D]