Kom babyen

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
når du trodde? Eller kom den mye tidligere eller på uventet overtid? Regnet du med termin eller regnet du med litt før eller overtid?

Her er snuppa født femte februar. Termin var niende. Jeg trodde hun skulle komme i uke 38, men det ble 39+6. Men menstermin var den fjerde - altså den dagen vannet gikk. Hadde hele tiden en sterk følelse for den fjerde. Og det var kanskje pga at vannet skulle gå den datoen, at jeg intuitivt "følte" den datoen. Men jeg føler liksom fortsatt at den femte er "feil". :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Mini kom 3.mars. Ultermin var 25.februar, men menstermin var 2.mars. Nesten alle sa til meg at han ble å komme før termin (25.februar), men jeg var sikker på at han ble å komme i begynnelsen av mars. Og jaggu fikk jeg rett! :) Fødselen startet 2.mars og han var født 3.mars kl 01.52 :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg hadde en liten følelse av at hun kom til å komme før tiden. Men ikke så mye før da:p menstermin var 9.februar, UL termin var 11. Hun kom 12. Januar.

Celia 11.01.14

Her måtte jeg vente 11 lange dager over termin! Hadde termin 22 februar, men hadde selv regnet termin til 27 i følge eggløsning. han ble født 5 mars så eggløsningtermin var nok mer rett enn ultralydterminen.

Lillegutt 5/3-14 <3

Hadde forventet overtid, så overraskelsen var stor når vannet gikk 8 dager før termin! Født 6 dager før :)

Februar-14 mamma <3

Siden nr.2 kom 5 uker før tiden så antok jeg at jeg skulle få prematurt igjen. Sa til kollegaen min når jeg var på jobb at jeg var heldig om jeg klarte å kneppe igjen til over jul.. Hadde mye kynnere (fra uke12-13) og nedpress (fra uke 26-27). Jeg hadde tenkt å pakke fødebaggen i god tid slik at når jeg kom til uke 35 så skulle alt være klart!
Hadde termin 21/2 og lillegull kom til verden 14/12
Selv om jeg var innstillt på å få før tiden hadde jeg ikke forestillt meg at det skulle bli 10 uker før!! :o
Alt gikk heldigvis kjempe bra og over all forventing! :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg regnet med å gå over så jeg forberedte meg på det. Menstermin var 2.mars. UL termin 25.februar men jaggu bestemte hun seg for at 19.februar var dagen :)

Han kom 9 dager før termin.hadde håpet han skulle komme litt tidligere enn til termin siden jeg var plaget med masrier de siste 5 ukene:/

Mh

Var sikker på at han kom før termin. Sjukehuset stoppa jo fødselen 2 gonger i romjula og fekk beskjed om at me måtte gjera alt klart for han kom til å komma før. Tiden gjekk og han kom 6 dagar etter OUL termin og tre dagar etter menstermin.
OUL: 18 februar
Mens: 21 februar
Kom: 24 februar.

Skal seiast at fødselen var i gang 21 februar.

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Litt rart, men jeg drømte at hun ble født den 6 februar. Og det stemte jo. Hadde termin 4 februar. Dagen før 4 feb var jeg dårlig og kastet opp. Vannet gikk den kvelden. Så ante ugler i mosen. Lenge før det nærmet seg så trodde jeg vel at jeg skulle gå langt over tida :-)

Jeg gikk på overtid, litt uventet siden alle andre i slekta har født et par uker før. Hadde termin 30 januar, mini kom 4 februar. Fødsel var fort gjort :)

Hun kom før! Da jeg var på kontroll hos jordmor i uke 38 sa hun at jeg måtte regne med å gå til termin og gjerne lenger.
Den morgenen jeg skulle på kontroll i uke 39 hadde riene startet, men jeg skjønte det ikke selv fordi jeg var så sikker på å gå over termin.

Selv om jordmor mente at jeg hadde rier, trodde jeg ikke på henne før hun sjekket modning og jeg hadde 1-2 cm åpning.
Men jeg var veldig glad for at hun kom når hun kom:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg regna med han skulle komme på overtid, men ikke 9 dager over, og ikke at han måtte skremmes ut. Forøvrig ikke at han skulle bruke 12 timer fra vannavgang heller, da søstra tok 5 1/2 time fra første tegn :p

Her kom ho 8 dager før termin :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg hadde regnet med før termin eller rundt termin dato grunnet at min mens beregning var 5 dager før UL termin.. Poden ble født 6 dager på overtid, etter igangsettelse.

Sa ganske tideligt at han kom 1 noe eg ønsket siden da hadde oldefar bursdag, startet på natta den 1, men varte litt lengre så han kom 2:)

<3 gull gutten født 02.02.2014<3

Han kom 11dager før termin dato, hadde en liten mage følelse om det og.. Tok lang tid fra rieene startet til han var ute...

Ble 7 uker før.. akutt keisersnitt pga alvorlig svangerskapsforgiftning.
Alt har gått finfint :)

Hadde termin 7.april. Prinsen kom 6 uker før tiden, etter spontan vannavgang. Alt gikk bra!

Men jeg var i utgangspunktet innstilt på at han skulle komme 11.april. For da hadde jeg og mannen vært sammen i 11 år.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg regnet med at hun skulle komme før tiden. Hadde trodd den 23.jan, men hun klamra seg fast selv om jeg gikk i alle trappene jeg fant og prøvde alle tips for å sette igang. Hun kom to dager etter termin den 12.februar.

Back
Topp